Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
05/12/2025

Τηλεφωνική διαχείριση ληξιπρόθεσμων απαιτήσεων - Collection agent

Τηλεφωνικές Υπηρεσίες

Πόλη ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση | Μερική απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ, ΕΠΑΣ-ΕΠΑΛ, ΙΕΚ, ΤΕΙ, ΑΕΙ, MSc, PhD

Περιγραφή

Η εταιρεία μας, με έδρα το κέντρο της Αθήνας, αναζητά έμπειρους συνεργάτες (collection agents).

Τι θα κάνεις:

  • Τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες για θέματα οικονομικών ρυθμίσεων.
  • Παροχή λύσεων και καθοδήγησης με επαγγελματισμό και ευγένεια.
  • Καταχώρηση στοιχείων σε ηλεκτρονικά συστήματα.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Προϋπηρεσία ιδανικά σε ρόλο collection agent ή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών.
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες και διάθεση για συνεργασία.
  • Βασικές γνώσεις Η/Υ.

Παροχές

  • Πολύ καλό & ανταγωνιστικό μηνιαίο μισθό με σύμβαση αορίστου χρόνου.
  • Επιλογή πλήρους ή μερικής (6ωρης) απασχόλησης.
  • 5ήμερη εργασία.
  • Συνεχή εκπαίδευση και προοπτικές άμεσης επαγγελματικής εξέλιξης.
  • Ευχάριστο και υποστηρικτικό εργασιακό περιβάλλον.
  • Εύκολη πρόσβαση με μετρό & ηλεκτρικό.

📨 Στείλε μας το βιογραφικό σου και γίνε μέλος μιας δυναμικής ομάδας με προοπτική!

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.