Αναζητούμε έναν/μια Σύμβουλο Τεχνικής Υποστήριξης που θα αποτελέσει βασικό σημείο επαφής για τους πελάτες μας, προσφέροντας άμεση, αξιόπιστη και φιλική εξυπηρέτηση σε θέματα που αφορούν e-shop, websites, SaaS εφαρμογές και τα συστήματα που αναπτύσσει η e-avenue.
Αν αγαπάς την τεχνολογία, απολαμβάνεις την επικοινωνία με τον πελάτη και θέλεις να εξελιχθείς μέσα σε μια boutique e-business agency με σύγχρονες λύσεις, σε θέλουμε στην ομάδα μας.
Αρμοδιότητες
- Υποστήριξη πελατών για e-shop, websites και SaaS εφαρμογές της e-avenue.
- Διερεύνηση θεμάτων λειτουργικότητας, troubleshooting και επίλυση προβλημάτων.
- Εγκατάσταση / παραμετροποίηση modules, βασικών ρυθμίσεων και integrations.
- Καταγραφή αιτημάτων, προτεραιοποίηση τους και παρακολούθηση μέχρι την επίλυση.
- Επικοινωνία με την τεχνική ομάδα (developers, UX designer, marketing) σε πιο σύνθετα ζητήματα.
- Εκπαίδευση πελατών σε backoffice συστήματα (CMS, ERP-sync modules, SaaS panels).
- Συμμετοχή στη βελτίωση διαδικασιών υποστήριξης και στην τεκμηρίωση συστημάτων.