Η Goldair Handling, η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης, με δραστηριότητα τόσο στην Ελλάδα όσο και το εξωτερικό, αναζητά Συντονιστές Τμήματος Επιβατών με Μειωμένη Κινητικότητα | PRM Coordinators για το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών "Ελ. Βενιζέλος".
Δουλεύοντας στην Goldair Handling θα ενταχθείς σε μια ομάδα που κερδίζει και θέλουμε να επενδύσουμε σε εσένα!
Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία στο αεροδρόμιο ή τις αερομεταφορές, καθώς η ομάδα εκπαίδευσης θα σε προετοιμάσει για τον νέο σου ρόλο τόσο με θεωρητική εκπαίδευση σε αίθουσα, όσο και με πρακτική εκπαίδευση μόλις αναλάβεις καθήκοντα.
Οι παροχές μας:
⌚️ Πλήρες ωράριο απασχόλησης
✈️Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
📝Σύμβαση ορισμένου χρόνου, με προοπτικές ανανέωσης
🚗🚌Κάρτα Απεριορίστων Διαδρομών ΟΑΣΑ ή Μηνιαία Κάρτα Καυσίμων Αξίας 100€
🔖Προσφορές και Εκπτώσεις σε συνεργαζόμενες εταιρείες
🚀Συνεχείς ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης - Πάνω από 130 εσωτερικές μετακινήσεις και προαγωγές ετησίως
🌍👨👩👦👦Προγράμματα Wellness, Δράσεις για το Περιβάλλον και την Οικογένεια
Αν η οργάνωση, η σωστή διαχείριση χρόνου και ο συντονισμός της ομάδας είναι χαρακτηριστικά σου, τότε στείλε μας το βιογραφικό σου 💺✔️
Οι αρμοδιότητες σου:
✈️Συντονισμός των PRM Agents και των Χειριστών Ανυψωτικών Μηχανημάτων με σκοπό την παροχή συνδρομής σε επιβάτες με μειωμένη κινητικότητα
✈️Ανάθεση καθηκόντων στους PRM Agents για την προετοιμασία των ελεγκτηρίων των αεροπορικών εταιρειών, τη συνοδεία πληρωμάτων στο αεροσκάφος, τη μεταφορά προμηθειών στις αίθουσες διακεκριμένων επιβατών και οτιδήποτε άλλο κριθεί απαραίτητο επιχειρησιακά
✈️Έλεγχος του εξοπλισμού (στενά αμαξίδια, κανονικά αμαξίδια) για την καταλληλόλητα τους και καταγραφή/καταμέτρηση στο αντίστοιχο εταιρικό έντυπο
✈️Ενημέρωση σε περίπτωση διαταραχής της ομαλής λειτουργίας του τμήματος στα αντίστοιχα εμπλεκόμενα τμήματα
✈️Τήρηση των μέτρων ποιότητας και κανονισμών που ορίζονται από τον Αερολιμένα και την ισχύουσα νομοθεσία για τους επιβάτες με μειωμένη κινητικότητα
✈️Ικανότητα λήψης αποφάσεων κάτω από συνθήκες πίεσης
Τι αναζητούμε:
✈️Απολυτήριο Λυκείου
✈️Πτυχίο αγγλικών επιπέδου Β2 (First Certificate in English ή ισοδύναμο)
✈️Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση ή στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών
✈️Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (MS Office)