Το Hotel Panorama Thessaloniki, ένα ξενοδοχείο με μακρά παράδοση στη φιλοξενία και
την ποιοτική εξυπηρέτηση, επιθυμεί να εντάξει στην ομάδα του έναν/μία Υπάλληλο Κρατήσεων & Υποδοχής, σε θέση πλήρους απασχόλησης.
Ο ιδανικός
υποψήφιος διαθέτει οργανωτικές δεξιότητες, άριστες επικοινωνιακές ικανότητες
και προσανατολισμό στην παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών.
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση κρατήσεων μέσω
τηλεφώνου, διαδικτύου και συνεργαζόμενων καναλιών (OTAs)
- Εφαρμογή τεχνικών πωλήσεων
(upselling) και ενεργή προώθηση των υπηρεσιών του ξενοδοχείου
- Άμεση και διακριτική διαχείριση
αιτημάτων, παραπόνων και ειδικών αναγκών των επισκεπτών
- Διεκπεραίωση όλων των
καθημερινών λειτουργιών της υποδοχής: check-in/check-out, έκδοση
λογαριασμών, διεκπεραίωση πληρωμών, τηλεφωνική εξυπηρέτηση, τήρηση
ευταξίας στον χώρο εργασίας
- Αποτελεσματική χρήση του
Property Management System (PMS) του ξενοδοχείου
- Παροχή ολοκληρωμένης
πληροφόρησης στους επισκέπτες σχετικά με τις παροχές του ξενοδοχείου και
την ευρύτερη περιοχή