Η ομάδα μας αναζητά έναν/μία υπεύθυνο/η και
οργανωτικό/ή Υπάλληλο Γραφείου για να υποστηρίξει τις καθημερινές
λειτουργίες της εταιρείας με έμφαση σε διαχείριση τιμολογίων, ψηφιακή αρχειοθέτηση και υποστήριξη διοίκησης.
Κύριες Αρμοδιότητες:
🔹 Διαχείριση Τιμολογίων
- Έκδοση τιμολογίων για διαφορετικές εταιρείες του ομίλου
- Παρακολούθηση και οργάνωση καθημερινών παραλαβών και εξαγωγών
🔹 Digital Filing & Οργάνωση
- Ψηφιακή αρχειοθέτηση εγγράφων
- Ενημέρωση εσωτερικών αρχείων
🔹 Υποστήριξη Γραφείου
- Εκτελεστική και οργανωτική υποστήριξη σε καθημερινές εργασίες
🔹 Βραδινή Υποστήριξη Παραγγελιών (1 φορά/εβδομάδα)
- Διαχείριση παραγγελιών μία φορά την εβδομάδα σε βραδινή βάρδια
(21:00–00:00 ώρα Ελλάδας), σε υβριδική εργασία