Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
24/11/2025

Προϊσταμένη /ος Ορόφων (Housekeeping Manager)

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη ΠΟΤΙΔΑΙΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ | ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Σχετικά με το Zélia

Το Zélia Halkidiki, μέλος της συλλογής Destination by Hyatt, είναι ένα πολυτελές adults-only resort πέντε αστέρων, όπου η απλότητα, η αυθεντικότητα και η λεπτότητα καθορίζουν κάθε εμπειρία φιλοξενίας. Στο Zélia, κάθε δωμάτιο και σουίτα αποτελεί ένα προσωπικό καταφύγιο — και η ομάδα Housekeeping είναι ο θεματοφύλακας αυτής της αίσθησης ηρεμίας και τελειότητας.

Περιγραφή Ρόλου

Η Προϊσταμένη Housekeeping είναι υπεύθυνη για τη συνολική λειτουργία της Οροφοκομίας στο Zélia Halkidiki. Εξασφαλίζει την άψογη καθαριότητα, την αισθητική συνέπεια και την παρουσίαση όλων των δωματίων, κοινόχρηστων χώρων και εγκαταστάσεων του resort. Με συνδυασμό ηγεσίας, οργάνωσης και προσοχής στη λεπτομέρεια, καθοδηγεί την ομάδα ώστε κάθε χώρος να αντικατοπτρίζει τις αξίες, τα πρότυπα και τη φιλοσοφία φιλοξενίας του Zélia.

Κύριες Αρμοδιότητες

  • Ηγείται και συντονίζει την καθημερινή λειτουργία του τμήματος (δωμάτια, κοινόχρηστοι χώροι, πλυντήριο, λινά, minibar).
  • Καταρτίζει προγράμματα εργασίας και πραγματοποιεί καθημερινά briefings.
  • Επιβλέπει την καθαριότητα, την ετοιμότητα και την παρουσίαση των δωματίων μέσω Opera Cloud.
  • Διενεργεί ελέγχους ποιότητας, μεριμνώντας ιδιαίτερα για VIP αφίξεις και ειδικές απαιτήσεις.
  • Διαχειρίζεται αποθέματα, αναλώσιμα και λινά, διασφαλίζοντας ορθολογική κατανάλωση και κόστος.
  • Εκπαιδεύει και καθοδηγεί το προσωπικό, εφαρμόζοντας πρότυπα SOPs και καλλιεργώντας κουλτούρα ευθύνης.
  • Συνεργάζεται στενά με τα τμήματα Front Office, Συντήρησης, F&B και Spa για τον συντονισμό καθημερινών λειτουργιών.
  • Ελέγχει τη συμμόρφωση με τα πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας και εξασφαλίζει άριστη οργάνωση των χώρων εργασίας.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Απόφοιτος Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων ή ισοδύναμη εμπειρία.
  • Ελάχιστη εμπειρία 5 ετών σε ξενοδοχεία 5★ ή πολυτελή resorts, με τουλάχιστον 2 έτη σε θέση ευθύνης.
  •  Εμπειρία σε εσωτερικό πλυντήριο και γνώση διεθνών προτύπων καθαριότητας.
  • Πολύ καλή γνώση Opera Cloud, Materials Control και BOB.
  • Άριστη γνώση ελληνικών και αγγλικών.
  • Οργανωτικότητα, λεπτομέρεια, συνέπεια και ικανότητα ηγεσίας με θετική επιρροή.

Παροχές

  •  Πλήρη και σταθερή απασχόληση σε πολυτελές περιβάλλον φιλοξενίας.
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
  • Διαμονή και σίτιση (εφόσον απαιτείται).
  •  Συνεχή εκπαίδευση και ευκαιρίες εξέλιξης εντός του ομίλου Hyatt.
  •  Ένταξη σε μια ομάδα που ενσαρκώνει τη φιλοσοφία της αυθεντικής φιλοξενίας, της ποιότητας και της φροντίδας.

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.