Ο Ρόλος
Ο/Η Υπάλληλος της Υποδοχής διαχειρίζεται πλήθος περιστατικών. Η ασθενοκεντρική προσέγγιση είναι κομβικής σημασίας, όπως η ευγένεια και η ενσυναίσθηση. Έχει άμεση επικοινωνία με ασθενείς και συνοδούς. Οι βάρδιες χωρίζονται σε πρωινή, απογευματινή και βραδινή.
Βασικές αρμοδιότητες
- Εξυπηρέτηση ασθενών και συνοδών
- Διαχείριση εσωτερικής αλληλογραφίας
- Εσωτερικές κλήσεις
- Διαχείριση γραφείου κινήσεως την απογευματινή βάρδια
- Διαχείριση επειγόντων περιστατικών στην βραδινή βάρδια
- Καταχώρηση στοιχείων στο σύστημα
- Διαχείριση πάγιου ταμείου