Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
08/12/2025

Supervisor με HR skills (Έδρα: Θεσσαλονίκη)

Πωλήσεις Λιανικής - Merchandising

Πόλη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΤΕΙ, ΑΕΙ

Περιγραφή

Η εταιρία Συμβούλων UPGRADE, για λογαριασμό πελάτη της εταιρείας στον χώρο της αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, με δίκτυο καταστημάτων και έδρα τη Θεσσαλονίκη, αναζητά (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:

 

Supervisor με HR skills (Έδρα: Θεσσαλονίκη)

Κωδικός Θέσης: SHR-1225


Αρμοδιότητες:

  • Βρίσκεται καθημερινά στα καταστήματα, συντονίζει την ομάδα και την ομαλή λειτουργία της βάρδιας στον χώρο πώλησης και παρεμβαίνει άμεσα όπου χρειάζεται
  • Παρακολουθεί την παρουσία, τις άδειες και τις βάρδιες του προσωπικού, μεριμνά για την τήρηση των ωραρίων και καταρτίζει το πρόγραμμα έτσι ώστε κάθε βάρδια να είναι επαρκώς στελεχωμένη
  • Συμμετέχει στη διαδικασία επιλογής προσωπικού για το κατάστημα σε συνεργασία με τον εργοδότη
  • Οργανώνει την υποδοχή και ένταξη νέων εργαζομένων στο κατάστημα και φροντίζει να εκπαιδεύονται σωστά σε διαδικασίες, προϊόντα και πρότυπα εξυπηρέτησης
  • Παρακολουθεί την απόδοση της ομάδας στον χώρο πώλησης, δίνει συγκεκριμένη ανατροφοδότηση και προτείνει τρόπους βελτίωσης
  • Διαχειρίζεται καθημερινά θέματα προσωπικού στο κατάστημα (ομαδική συνεργασία, παράπονα, πειθαρχικά ζητήματα) με στόχο ήρεμο, συνεργατικό και επαγγελματικό κλίμα
  • Ελέγχει την ποιότητα των προϊόντων, τη σωστή τοποθέτηση, την καθαριότητα και την ελκυστική παρουσίαση σε βιτρίνα, ράφια και πάγκους
  • Παρακολουθεί τα αποθέματα σε βιτρίνες, ψυγεία και ράφια και σε συνεργασία και με τον εργοδότη μεριμνά για την έγκαιρη αναπλήρωση, ώστε να αποφεύγονται ελλείψεις σε βασικά προϊόντα
  • Φροντίζει να τηρούνται οι κανόνες υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων και οι πολιτικές της εταιρείας μέσα στο κατάστημα
  • Ενημερώνει την διοίκηση για θέματα λειτουργίας, στελέχωσης και κλίματος και προτείνει πρακτικές λύσεις βελτίωσης

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΤΕΙ ή ΑΕΙ σε Διοίκηση Επιχειρήσεων ή άλλο συναφές αντικείμενο
  • Προϋπηρεσία 2–3 ετών σε αντίστοιχο ρόλο με ευθύνη για τον συντονισμό ομάδας και την οργάνωση της καθημερινής λειτουργίας
  •  Πολύ καλή γνώση εφαρμογών Windows και Office και εξοικείωση με μηχανογραφικά συστήματα πώλησης (ταμειακή, POS).
  • Γνώσεις διαδικασιών Ανθρώπινου Δυναμικού, όπως επιλογή προσωπικού, ένταξη νέων εργαζομένων και εφαρμογή της εργατικής νομοθεσίας
  • Πολύ καλές οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα να διαχειρίζεται αποτελεσματικά πολλές παράλληλες εργασίες
  • Εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας και ικανότητα να δίνει πρακτικές οδηγίες στην ομάδα
  • Ικανότητα διαχείρισης απαιτητικών ή δύσκολων καταστάσεων με ηρεμία και επαγγελματισμό
  • Θετική και υποστηρικτική στάση προς την ομάδα, με υπευθυνότητα και συνέπεια

Παροχές

  • Συγκεκριμένο μισθολογικό επίπεδο που αντανακλά την ευθύνη και τις απαιτήσεις της θέσης
  • Σταθερή συνεργασία σε οργανωμένο περιβάλλον με προοπτική μακροχρόνιας συνεργασίας
  • Ευχάριστο και υποστηρικτικό εργασιακό περιβάλλον

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.