Το Ξενοδοχείο Alegria Beach Resort 4* δυναμικότητας 100 δωματίων και βρίσκεται στον Πλακιά του νομού Ρεθύμνου επιθυμεί να προσλάβει Cost Controller / Αποθηκάριος για την σεζόν του 2026 (Απρίλιος έως Οκτώβριο).
Αρμοδιότητες
- Διενέργεια κάθε είδους προμήθειας των επισιτιστικών τμημάτων και αγαθών, εξοπλισμού και υπηρεσιών προς κάλυψη των αναγκών του ξενοδοχείου
- Εκτέλεση ελέγχων των αποθεμάτων και των σχετικών παραγγελιών που προκύπτουν από τις καταναλώσεις, εκδίδοντας παράλληλα τα αντίστοιχα παραστατικά
- Διαχείριση των διαδικασιών προμήθειας με τρόπο ώστε να διασφαλίζονται η διαφάνεια και ο μέγιστος δυνατός εξ ορθολογισμός των δαπανών.
- Αναζήτηση προσφορών προμηθειών και έρευνα αγοράς
- Παρακολούθηση των προσφορών, αξιολόγηση τους και διασφάλιση της ορθής εκτέλεσης τους
- Παρακολούθηση τιμών και μεταβολών τους προμηθευτών
- Διενέργεια ποιοτικού και ποσοτικού ελέγχου των προμηθειών
- Γνώση και έλεγχος ΗΑCCP
- Συνεργασία με τα αντίστοιχα επισιτιστικά τμήματα για τον προσδιορισμό των προδιαγραφών και τη διασφάλιση των συμφωνιών μέσα από όρους και διαδικασίες
- Βελτιστοποίηση των διαδικασιών προμηθειών με σκοπό την επίτευξη μέγιστης αποδοτικότητας
- Ορισμός και παρακολούθηση χρονοδιαγραμμάτων παραδόσεων των παραγγελιών από τους προμηθευτές
- Διαπραγμάτευση και διαχείριση συμφωνιών με προμηθευτές με στόχο την εξασφάλιση οικονομικά συμφερόντων όρων
- Οργάνωση απογραφών, παρακολούθηση αποθέματος προμηθειών και διασφάλιση επάρκειας αποθεμάτων
- Αξιολόγηση προμηθευτών
- Διευθέτηση της μεταφοράς προϊόντων μεταξύ τμημάτων