Η εταιρεία μας αναζητά νέο μέλος για την ομάδα της, με βασικό αντικείμενο την υποστήριξη γραφείου και παράλληλη ενασχόληση με βοηθητικές εργασίες λογιστηρίου.
Η υποψήφια θα αναλάβει καθήκοντα που αφορούν την οργάνωση του γραφείου, την επικοινωνία με συνεργάτες και πελάτες, καθώς και την υποστήριξη του λογιστηρίου σε καθημερινές εργασίες.
🔹 Καθήκοντα
- Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
- Τήρηση και αρχειοθέτηση εγγράφων.
- Έκδοση και καταχώρηση παραστατικών.
- Υποστήριξη σε λογιστικές καταχωρήσεις (π.χ. τιμολόγια, εξοφλήσεις).
- Συνεργασία με εξωτερικό λογιστή για την ομαλή ροή των εργασιών.