Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

2/8/2022

Procurement Manager

Διοίκηση Επιχειρήσεων - HR - Στελέχη

Πόλη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Η εταιρία Συμβούλων UPGRADE για λογαριασμό πελάτη της, μεγάλης βιομηχανίας που δραστηριοποιείται στη παραγωγή εξαρτημάτων και ολοκληρωμένων συστημάτων ανελκυστήρων, αναζητά (1) ένα άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:

Procurement Manager (Έδρα: Θεσσαλονίκη)
Κωδικός Θέσης: PRCMNG0722

Αρμοδιότητες:

  • Έλεγχος -οργάνωση -προγραμματισμός αναγκών διασφάλισης επάρκειας υλικών σύμφωνα με δείκτες Ασφαλείας αποθεμάτων αποθήκης και παραγωγικότητας
  • Διαπραγμάτευση σχετικά με τα κοστολόγια , προδιαγραφές , τρόπος πληρωμής
  • Έλεγχος των συμφωνιών ανά παραγγελία.
  • Επικοινωνία με όλους τους προμηθευτές, συγκέντρωση τεχνικών στοιχείων των Α’ & Β’ υλών
  • Δημιουργία εντύπου συμπλήρωσης για καταγραφή ολοκληρωμένων προβλημάτων και αντιμετώπισης των αστοχιών που αφορούν τις Α’ & Β’ ύλες
  • Κατάρτιση συμβάσεων
  • Συντονισμός και παρακολούθηση των διαδικασιών προσφορών - αγορών σε συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα
  • Διαχείριση και παρακολούθηση παραγγελιών εξωτερικού, έλεγχος παραστατικών, επικοινωνία με προμηθευτές, τήρηση χρόνου παραδόσεων (Ευρώπη και τρίτες χώρες)
  • Έλεγχος και παρακολούθηση των αποθεμάτων
  • Επικοινωνία με μεταφορικές και διαπραγμάτευση ναύλων, κλείσιμο συμφωνιών
  • Συμμετοχή σε διαπραγματευτικές συζητήσεις με προμηθευτές, διασφαλίζοντας ευνοϊκούς όρους
  • Επιδίωξη συνεργασίας με συνεπείς και σταθερούς επαγγελματίες
  • Αποσαφήνιση λεπτομερειών σε παραγγελίες και παραδόσεις
  • Έγκριση παραγγελιών των απαραίτητων προϊόντων και υπηρεσιών
  • Ανάλυση του κόστους και των οικονομικών μεγεθών
  • Εντοπισμός και αναφορά βασικών λειτουργικών παραμέτρων για τη μείωση των δαπανών και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας
  • Πρόβλεψη δυσμενών γεγονότων μέσω της ανάλυσης των συνθηκών της αγοράς
  • Προσαρμογή πλάνου αγορών σε συνεργασία με τα τμήματα παραγωγής, πωλήσεων και οικονομικών υπηρεσιών
  • Εξασφάλιση της αποτελεσματικής επικοινωνίας και του συντονισμού μεταξύ των τμημάτων, στοχεύοντας στην ακρίβεια και την επίτευξη των χρονοδιαγραμμάτων, στον έλεγχο παραγωγικότητας και κόστους
  • Διαχείριση της αποθήκης για την εξυπηρέτηση της εσωτερικής κατανάλωσης

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας, Logistics, Μηχανικού, Διοίκησης Επιχειρήσεων ή παρεμφερούς αντικειμένου
  • Εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών σε παρόμοια θέση
  • Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Άριστη γνώση εφαρμογών MS Office
  • Άριστη γνώση χειρισμού ERP και WMS προγραμμάτων
  • Άριστες οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες
  • Ευελιξία, ομαδικότητα
  • Αποδεδειγμένη ικανότητα διοίκησης και διαχείρισης προσωπικού

Επιθυμητά Προσόντα:

  • Γνώση πηγών & τεχνικών προμηθειών
  • Εξαιρετικές διαπραγματευτικές δεξιότητες
  • Ικανότητα λήψης αποφάσεων και στρατηγικής σκέψης

Παροχές

Η εταιρεία προσφέρει:
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Κινητό τηλέφωνο και laptop
  • Ιδιωτική Ασφάλιση
  • Συνεχής εκπαίδευση και καθοδήγηση, σύμφωνα με τις νέες τάσεις της αγοράς
  • Συνθήκες που ενισχύουν τη γνώση και δίνουν σημαντικές ευκαιρίες
  • Ένα ιδιαίτερα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης και ανάπτυξης