Εταιρεία
κατασκευής τηλεπικοινωνιακών υποδομών αναζητά Senior IT Support Specialist που θα λειτουργεί ως κομβικό σημείο μεταξύ χρηστών,
υποδομών και έργων ψηφιακού μετασχηματισμού.
Ο ρόλος συνδυάζει 1st level τεχνική υποστήριξη, εποπτεία κρίσιμων
συστημάτων και ενεργή συμμετοχή σε IT έργα, roll-outs και βελτιώσεις, διασφαλίζοντας την
επιχειρησιακή συνέχεια και την τεχνολογική ωρίμανση της εταιρείας.
Αν θέλεις
να εξελιχθείς σε έναν ρόλο που σου δίνει ουσιαστική συμμετοχή στη βελτίωση,
ασφάλεια και εξέλιξη των IT
υποδομών ενός διεθνούς οργανισμού τότε αυτή η θέση είναι για σένα!
Τι θα κάνεις στην πράξη
IT Support & Operations
- Θα αναλύεις και θα επιλύεις σύνθετα
τεχνικά ζητήματα (hardware, software,
δικτύωση)
- Θα διαχειρίζεσαι το ticketingsystem (ITSM), με escalation, rootcauseanalysis και τεκμηρίωση
- Θα συντονίζεις εγκαταστάσεις και
συντηρήσεις workstations, mobile συσκευών
και περιφερειακών
- Θα
υποστηρίζεις cloud περιβάλλοντα (OneDrive, SharePoint, Teams, shared
resources)
- Θα διαχειρίζεσαι credentials, MFA, προσβάσεις και εταιρικές κάρτες
Υποδομές & Ασφάλεια
- Θα εποπτεύεις ComputerRooms, UPS, switches, firewalls και τηλεφωνικό κέντρο (3CX) σε δύο σημεία παρουσίας
- Θα
εφαρμόζεις πολιτικές IT security, endpoint protection και patch management
- Θα συμμετέχεις σε ISO / ITIL διαδικασίες και ελέγχους
- Projects, Vendors & Evolution
- Θα συνεργάζεσαι με εξωτερικούς
συνεργάτες και 2ndlevelsupport για troubleshooting και βελτιστοποιήσεις
- Θα συμμετέχεις ενεργά σε ITprojects, roll-outs, migrations και αυτοματισμούς
- Θα αναλαμβάνεις ownership σε μικρά–μεσαία IT έργα, με tasklists, deadlines και reporting