Είσαι επικοινωνιακός/ή και δυναμικός χαρακτήρας; Σου αρέσουν οι προκλήσεις και η υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση πελατών έτσι ώστε να διαχειριστείς τραπεζικά δάνεια σε καθυστέρηση μέσω τηλεφώνου; Αν η απάντηση σε όλα τα παραπάνω είναι ναι ,τότε άρπαξε την ευκαιρία και κάνε αίτηση για να ενταχθείς ως Υπεύθυνος/η Εξυπηρέτησης Οφειλών για πολύ μεγάλη εταιρία στην Αθήνα.
Οι αρμοδιότητές σου ως Υπεύθυνος/η Εξυπηρέτησης Οφειλών θα είναι:
- Τηλεφωνική επικοινωνία και διαχείριση οφειλών υπάρχοντος πελατολογίου
- Παροχή βέλτιστης εξυπηρέτησης στον πελάτη, καθ’όλη την διάρκεια της διαδικασίας
- Καθορισμός στοχευμένου πλάνου αποπληρωμής των οφειλών
- Καταχώρηση δεδομένων και πληροφοριών στο σύστημα