Αν έχεις πάθος με τη φιλοξενία, ηγετικές ικανότητες και οργανωτική σκέψη, σε προσκαλούμε να ενταχθείς στην ομάδα μας ως Front Office Manager για το 2026. Η θέση αυτή είναι κομβική, καθώς το άτομο που θα την αναλάβει θα ηγείται του τμήματος υποδοχής, θα συντονίζει την καθημερινή λειτουργία και θα διασφαλίζει ότι κάθε επισκέπτης απολαμβάνει μια άψογη εμπειρία φιλοξενίας.
Κύριες Αρμοδιότητες
Ηγεσία & Οργάνωση Τμήματος Υποδοχής: Διαχείριση, καθοδήγηση και εκπαίδευση της ομάδας, με στόχο την άριστη εξυπηρέτηση.
Εμπειρία Επισκεπτών: Επίβλεψη και προσωπική φροντίδα ώστε να εξασφαλίζεται η άνεση, η ενημέρωση και η υποστήριξη των επισκεπτών σε κάθε στάδιο της διαμονής τους.
Συντονισμός Τμημάτων: Συνεργασία με housekeeping και συντήρηση για την ιεράρχηση προτεραιοτήτων και την άμεση κάλυψη αναγκών.
Συνεργασία με Κρατήσεις & Πωλήσεις: Λήψη γνώσης για πληρότητες και προφίλ επισκεπτών, προσαρμόζοντας ανάλογα τη λειτουργία του τμήματος.
Διαχείριση Θεμάτων & Παραπόνων: Αντιμετώπιση και επίλυση θεμάτων με επαγγελματισμό, εξασφαλίζοντας υψηλά επίπεδα ικανοποίησης.
Αναφορές & Διαδικασίες: Παρακολούθηση της λειτουργίας του τμήματος, τήρηση πολιτικών εξυπηρέτησης και συμβολή σε προτάσεις βελτίωσης.