Είμαστε ένα δυναμικό και
αναπτυσσόμενο λογιστικό γραφείο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, με εμπειρία 50 ετών και όραμα να
παρέχουμε υψηλής ποιότητας λογιστικές και φορολογικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις
όλων των μεγεθών.
Η αποστολή μας είναι να στηρίζουμε τους πελάτες μας στην επίτευξη
των οικονομικών τους στόχων, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις και συμβουλές.
Σκοπός της Θέσης:
Αναζητούμε έναν έμπειρο και
υπεύθυνο Βοηθό Λογιστή για να ενταχθεί στην ομάδα μας.
Ο ρόλος αυτός είναι σημαντικός για την εύρυθμη λειτουργία του γραφείου, καθώς θα υποστηρίζει
τις καθημερινές λογιστικές εργασίες και θα συμβάλλει στην ακριβή και έγκαιρη
τήρηση των λογιστικών βιβλίων των πελατών μας.
Αρμοδιότητες:
- Καταχώρηση
και συμφωνία λογιστικών εγγραφών στα διπλογραφικά βιβλία
- Έλεγχος
και συμφωνία τραπεζικών λογαριασμών
- Συμφωνία
υπολοίπων πελατών και προμηθευτών
- Υποστήριξη
στην προετοιμασία φορολογικών δηλώσεων (ΦΠΑ, ΦΜΥ, κ.λπ.)
- Αρχειοθέτηση
λογιστικών εγγράφων
- Επικοινωνία
με πελάτες για την συλλογή απαραίτητων δικαιολογητικών
- Υποστήριξη σε εργασίες κλεισίματος μηνός και
έτους
Αν πιστεύετε ότι διαθέτετε τα
απαραίτητα προσόντα και θέλετε να γίνετε μέλος μιας δυναμικής ομάδας, στείλτε
μας το βιογραφικό σας σημείωμα και μια συνοδευτική επιστολή.