Απαιτούμενα προσόντα:
• Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Οικονομικής Κατεύθυνσης
• Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (γραπτή & προφορική)
• Άριστη γνώση & χρήση Η/Υ (Microsoft Office)
• Επιθυμητή προϋπηρεσία σε οργανωμένο μηχανογραφημένο Λογιστήριο
• Επιθυμητή γνώση χειρισμού πληροφοριακού συστήματος (ERP) μηχανογραφημένου λογιστηρίου από προηγούμενη αντίστοιχη θέση (προτίμηση σε ERP Soft1)
• Οργανωτικές ικανότητες και σωστή διαχείριση χρόνου, αναλυτική & μεθοδευμένη σκέψη
• Ομαδικό πνεύμα και υψηλό αίσθημα υπευθυνότητας
• Δυναμική, ευχάριστη και δραστήρια προσωπικότητα με ευελιξία και ικανότητα εργασίας υπό πίεση
• Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας
• Άδεια οδήγησης Β’ κατηγορίας
• Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες υποψήφιους
Περιγραφή καθηκόντων (ομαδοποίηση ανά θέση): 1) Accounting Assistant 2) Managing Payroll-HR
• Καταχώρηση και συμφωνίες λογιστικών εγγραφών-άρθρων-ισοζυγίων για προετοιμασία μηνιαίων δηλώσεων (ΦΠΑ, VIES, INTRASTAT, παρακρατούμενοι φόροι κ.ο.κ.)
• Κατηγοριοποίηση και απεικόνιση παραστατικών παγίων-δαπανών-εσόδων
• Έλεγχος και καταχώρηση παραστατικών αγορών-πωλήσεων
• Έκδοση και έλεγχος συμφωνίας καρτελών κινήσεων πελατών-προμηθευτών προς διευθέτηση υπολοίπων
• Αρχειοθέτηση (φυσική και ηλεκτρονική)
Διαχείριση ΕΡΓΑΝΗ
Διαχείριση μισθοδοσίας-ΑΠΔ-ΦΜΥ και καταχώρηση σχετικού άρθρου-μηνιαίες συμφωνίες
Διαχείριση αγγελιών-συνεντεύξεων για όλα τα τμήματα
Τήρηση αρχείων εκπαιδεύσεων-προσόντων/παροχών-εξοδολογίων προσωπικού και οργανογράμματος
Πάσης φύσεως λοιπές λογιστικές εργασίες (με συμμετοχή στις εσωτερικές διαδικασίες διασφάλισης της ομάδας Λογιστηρίου) που προκύπτουν από τις καθημερινές ανάγκες λειτουργίας της επιχείρησης