Η Optimal HR Group, για λογαριασμό πελάτη της, μεγάλης εταιρείας εμπορίας πετρελαιοειδών προϊόντων, αναζητά Υπάλληλο Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών Εμπορίας (Back Office) στη περιοχή του Αμαρουσίου.
Σκοπός της θέσης:
Ο Υπάλληλος Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών Εμπορίας προγραμματίζει, συντονίζει και υλοποιεί τις απαιτούμενες εργασίες, ώστε να παρέχεται υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης προς τους πελάτες εντός & εκτός της εταιρίας σε όλους τους τομείς ευθύνης του.
Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση μείωσης ανοιχτών εισπράξεων
- Συμφωνία λογαριασμών πελατών
- Διεκπεραίωση αξιόγραφων – παρατάσεις, αντικαταστάσεις, επιστροφές (κατόπιν αιτήματος των πωλήσεων
- Συγκέντρωση Επιστολών Επιβεβαίωσης Υπολοίπων και ενημέρωση των εμπλεκόμενων τμημάτων
- Αποστολή στοιχείων
- Διευθέτηση θεμάτων πελατών (συντονισμός για ταχύτερη επίλυση αιτημάτων προς αρμόδιες Διευθύνσεις)
- One-stop-shop - Επίλυση θεμάτων πωλήσεων που αφορούν σε εσωτερική γραφειοκρατία
- Οργάνωση & συντονισμός Επιτροπής Πρατηρίων προς Επαναλειτουργία: Συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους (Δ/νσεις Πωλήσεων, Υποστήριξης Πωλήσεων, Τεχνική, Asset)
- Ανάπτυξη και επικαιροποίηση της βάσης δεδομένων – έκδοση λίστας πρατηρίων και report – επικοινωνία με όλους τους εμπλεκόμενους
- Έκδοση δωρο-επιταγών, δημιουργία συμβάσεων, έλεγχος πληρωμών
- Καταχώρηση των στοιχείων των πελατών σύμφωνα με τις συμβάσεις τους στα συστήματα της εταιρείας