Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
15/12/2025

Nova Technical Support - 2 Ημέρες Τηλεργασία - Έναρξη 12/01

Τηλεφωνικές Υπηρεσίες

Πόλη ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση | Μερική απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

Περιγραφή

Η ICAP Outsourcing Solutions με συνεχόμενη/ θεμελιώδη ανάπτυξη και εδραίωση στον τομέα της παροχής υπηρεσιών αναζητά άτομα για την στελέχωση της θέσης του υπαλλήλου γραφείου για κορυφαίο συνεργάτη της με έντονη παρουσία στον χώρο των τηλεπικοινωνιών. Ο ιδανικός υποψήφιος θα είναι υπεύθυνος για τη τηλεφωνική διαχείριση των αιτημάτων των συνδρομητών. 

 

 

Αρμοδιότητες: 

  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων πελατών για τεχνικά θέματα (internet, τηλεφωνία, τηλεόραση)
  • Πρώτη διάγνωση και επίλυση βασικών τεχνικών προβλημάτων
  • Καταγραφή και παρακολούθηση αιτημάτων σε συστήματα υποστήριξης
  • Παροχή καθαρών οδηγιών και τεχνικής καθοδήγησης στους πελάτες
  • Κλιμάκωση περιστατικών σε ανώτερο επίπεδο όπου απαιτείται

Απαραίτητα Προσόντα

  • Χρήση Η/Υ (δεν απαιτείται πιστοποίηση) 
  • Άριστη χρήση προφορικού λόγου και ευχέρεια στην επικοινωνία 
  • Προσαρμοστικότητα και ευελιξία 
  • Ομαδικό Πνεύμα 
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση 

Θα συνεκτιμηθούν: 

  • Αντίστοιχη εργασίακήεμπειρία και γνώση CRM και ERP συστημάτων
  • Γνώση αγγλικής γλώσσας (δεν απαιτείται πιστοποίηση)
  • Απολυτήριο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ 

Παροχές

Εξασφαλίζουμε: 

  • Ευκαιρίες απασχόλησης για όλους, χωρίς διακρίσεις 
  • Δυνατότητα full time/part time απασχόλησης, ανάλογα τις ανάγκες σου! 
  • Δυνατότητα εργασίας από το σπίτι (υβριδικό μοντέλο) 
  • Αμειβόμενη εκπαίδευση από έμπειρους εκπαιδευτές, για να είσαι πάντα in! 
  • Σταθερές αποδοχές  
  • Ασφάλιση ΙΚΑ 
  • Σταθερότητα και σιγουριά με σύμβαση αορίστου χρόνου 
  • Αναγνώριση/ανταπόδοση αποδοτικότητας με μηνιαίο bonus 
  • Αναγνώριση προυπηρεσίας βάσει νόμου 
  • Υποστηρικτικό περιβάλλον εργασίας 
  • Προοπτικές εξέλιξης σε μία δυναμική πολυεθνική εταιρείας παροχής υπηρεσιών 
  • Εύκολη πρόσβαση στο χώρο με τα μέσα μαζικής μεταφοράς (πλησίον ηλεκτρικού και μετρό) 

 

 

Και το κυριότερο: Ποιοι είμαστε!

 

Η ICAP Contact Center είναι ηγέτης στον τομέα των τηλεφωνικών κέντρων και εξυπηρέτησης πελατών. Με πάνω από 1.100 εκπαιδευμένους υπαλλήλους και συνεχώς αυξανόμενη παρουσία στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά, είμαστε έτοιμοι να σε υποδεχτούμε στην ομάδα μας. 

Στην ICAP Outsourcing Solutions αναγνωρίζουμε τις ανάγκες σου την προσωπικότητά του κάθε ατόμου, εξασφαλίζοντας την εργασιακή σου εμπειρία σε ένα υποστηρικτικό περιβάλλον χωρίς διακρίσεις, δημιουργώντας ένα safe space για όλους μας! Εάν θέλεις να εργαστείς σε ένα σύγχρονο, συμπεριληπτικό περιβάλλον εργασίας, όπου εξελίσσεσαι και μαθαίνεις συνεχώς νέα πράγματα αναμένουμε το βιογραφικό σου! 

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.