Η Forum Software αναζητά Στέλεχος Υποστήριξης Εφαρμογών Λογισμικού με ομαδικό πνεύμα, αντίληψη και μεθοδοτικότητα.
Πλήρης απασχόληση.
Κωδικός Αγγελίας: Software
Καθήκοντα- αρμοδιότητες:
- Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών για τη λήψη αιτημάτων, επίλυση αποριών επί των συστημάτων.
- Έλεγχος και επιδιόρθωση βασικού επιπέδου σφαλμάτων των εφαρμογών.
- Παροχή Υπηρεσιών Υποστήριξης πελατών της εταιρείας όπως ενδεικτικά: Εκπαίδευση στη χρήση λογισμικού, Data Entry, Παραμετροποίηση συστήματος, Παρουσία στον πελάτη για επιτόπια παρουσίαση.
- Εκπροσώπηση Εταιρείας σε συναντήσεις ή συνέδρια
- Reporting: Γραπτή ενημέρωση στον / στους υπεύθυνο / υπεύθυνους της ομάδας για τις εκκρεμότητες και τις εργασίες που διεκπεραιώθηκαν
- Δυνατότητα ταξιδίων: Λόγω πελατολογίου της εταιρείας εκτός Αττικής, υπάρχει το ενδεχόμενο ταξιδιών και διανυκτέρευσης εκτός Αθήνας
Προσόντα που αποκτώνται μετά την Εκπαίδευση
- Εκμάθηση λειτουργίας και χρήσης προϊόντων λογισμικού διαχείρισης διαφόρων θεμάτων Δημοσίου, όπως Δημόσιες Συμβάσεις, Διαχείρισης Συλλογικών Οργάνων , Διαχείριση Αδέσποτων Ζώων κ.ο.κ.
- Διαδικασίες, Νομοθεσία και τρόπος λειτουργίας πελατών σε Δημόσιους Φορείς
- Εξειδίκευση και νέες δεξιότητες διαχείρισης πελατών, εξυπηρέτησης μέσω τηλεφώνου και email, και παρουσίασης εφαρμογών είτε δια ζώσης είτε με χρήση εφαρμογών τηλεδιάσκεψης.