Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

08/03/2024

Υπάλληλος για διαχείριση παραγγελιών e-shop και εξυπηρέτηση πελατών

Digital Marketing - Ecommerce - Design

Πόλη ΤΟΥΜΠΑ - ΧΑΡΙΛΑΟΥ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Η εταιρεία LIVING, που εδρεύει στην Θεσσαλονίκη και δραστηριοποιείται στο χώρο των οικιακών ειδών και των επίπλων, αναζητά υπάλληλο γραφείου για διαχείριση παραγγελιών e-shop και εξυπηρέτηση πελατών.

Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση παραγγελιών λιανικής
  • Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου, email & μηνυμάτων
  • Διαχείριση social media λογαριασμών
  • Διαχείριση των προϊόντων και των πληροφοριών τους
  • Επικαιροποίηση προϊόντων, φωτογραφιών και τιμών
  • Ενημέρωση ιστοσελίδας με νέα προϊόντα ή αφαίρεση προϊόντων

Απαραίτητα Προσόντα

  • Γνώση διαχειριστικού OpenCart (Ενημέρωση προϊόντων, δημιουργία και επιμέλεια κειμένων SEO)
  • Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ (Ms Office-Windows)
  • Γνώση Photoshop
  • Γνώση SEO/SEM θεμάτων
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες και άνεση στον προφορικό και γραπτό λόγο
  • Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (προφορική και γραπτή)

Παροχές

  • Πενθήμερη εργασία
  • Ασφάλεια
  • Προοπτικές εξέλιξης