Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

27/03/2024

Customer Service Coordinator

Logistics - Αποθήκη - Μεταφορές

Πόλη ΚΑΛΟΧΏΡΙ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ)

Περιγραφή

H Makios Logistics είναι η μεγαλύτερη logistics service provider εταιρεία στη Βόρειο Ελλάδα. Είναι μία επιχείρηση με ιστορία 90 ετών και έχει σήμερα στο χαρτοφυλάκιό της αποθηκευτικά κέντρα στην περιοχή της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας και έναν στόλο 450 οχημάτων σε όλα τα Βαλκάνια, όπου διαχειρίζεται εμπορεύματα χύμα ή σε containers, παλέτες, κιβώτια και τεμάχια. Οι επενδύσεις σε υψηλής ποιότητας πάγια και σε σύγχρονες λύσεις IT εγγυώνται την αξία των παρεχόμενων υπηρεσιών. Με απόλυτα πελατοκεντρική αντίληψη και στελέχη προσηλωμένα στην ποιότητα, φροντίζουμε καθημερινά να προσφέρουμε στους πελάτες μας υπηρεσίες αιχμής.

H εταιρεία αναζητά για τις εγκαταστάσεις της στο Καλοχώρι:


Customer Service Coordinator

Αρμοδιότητες:

  • Επικοινωνία με το τμήμα της Αποθήκης και της Δρομολόγησης με στόχο τη γρηγορότερη διεκπεραίωση παραγγελιών και παραλαβών, καθώς και τη βέλτιστη εξυπηρέτησης των πελατών​
  • Ανάλυση παραγωγικότητας του Γραφείου Κίνησης και δημιουργία αναφορών
  • Παρακολούθηση της ικανοποίησης των πελατών μέσω KPIs
  • ​Επίλυση προβλημάτων που προκύπτουν από τη διαχείριση των αποθετών ή την εξυπηρέτηση των πελατών
  • Εξυπηρέτηση μεγάλων πελατών και τιμολόγηση
  • Διαχείριση παραπόνων των πελατών
  • Ημερήσιος έλεγχος φόρτου εργασίας και κατανομή των εργασιών, με στόχο την εύρυθμη λειτουργία
  • Επίλυση τυχόν προβλημάτων του προσωπικού κατά την εκτέλεση εργασιών
  • Συντονισμός της ομάδας και εκπαίδευση σε διαδικασίες


Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχιούχος TEI τμήματος Logistics ή μετεκπαίδευση στα Logistics
  • Άριστη Γνώση της Αγγλικής Γλώσσας
  • Άριστη χρήση των Η/Υ και ιδιαίτερα του Microsoft Office
  • Γνώση του Mantis (LVision), Atlantis (Altec), BI (Oracle), SAP, θα εκτιμηθεί
  • Άριστη γνώση διαχείρισης αποθεμάτων
  • Οργανωτικά και Διοικητικά προσόντα
  • Δημιουργία καλών διαπροσωπικών σχέσεων με το προσωπικό
  • Υψηλό επίπεδο ενσυναίσθησης
  • Διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Προσανατολισμός στον άνθρωπο, τον πελάτη και το αποτέλεσμα

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών σύμφωνα με την εμπειρία και τις ικανότητες του υποψηφίου
  • Μηνιαία παροχή ποσού μέσω ηλεκτρονικής κάρτας για αγορές σουπερμάρκετ, καταστήματα εστίασης κλπ.
  • Πρόσθετη ιδιωτική ασφάλιση
  • Οργανωμένο και άριστο περιβάλλον εργασίας με έμφαση στην ασφάλεια των εργαζομένων
  • Εκπαίδευση και εξέλιξη σε νέες τεχνολογίες