Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
25/11/2025

Γραμματέας Διοίκησης

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΑΕΙ

Περιγραφή

Θέλεις να συμβάλεις κι εσύ σε έναν βιώσιμο κόσμο?

Be Our Consortis!

Αναζητούμε Γραμματέα Διοίκησης για το τμήμα Consortis – ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ για την υποστήριξη και διαχείριση τριών εταιρειών υψηλής δραστηριότητας. Ένας ρόλος που απευθύνεται αποκλειστικά σε εξαιρετικά ικανούς επαγγελματίες με εμπειρία στην επιχειρησιακή υποστήριξη ανωτάτων στελεχών και στη διαχείριση πολυσύνθετων εταιρικών δραστηριοτήτων

Ο/η κάτοχος της θέσης αυτής:

  • Θα λειτουργεί ως στρατηγικός συνεργάτης των διοικήσεων, εξασφαλίζοντας την αδιάλειπτη λειτουργία, την αποτελεσματική επικοινωνία και την οργάνωση όλων των επιχειρησιακών και προσωπικών ροών των stakeholders. Η θέση απαιτεί απόλυτη αφοσίωση, εχεμύθεια και ικανότητα λήψης αποφάσεων υπό πίεση.
  • Η επιτυχημένη διεκπεραίωση των καθηκόντων περιλαμβάνει:
  • Υποστήριξη διοίκησης σε καθημερινές εργασίες όπως σύνταξη κειμένων και εγγράφων, παρουσιάσεων, διαχείριση αναγκών γραφείου κλπ.
  • Οργάνωση και υποστήριξη συναντήσεων, μετακινήσεων και επαφών προσωπικού
  • Διαχείριση και συντονισμός εταιρικών ημερολογίων, επαφών και επικοινωνίας με συνεργάτες εσωτερικού και εξωτερικού
  • Προετοιμασία και οργάνωση συναντήσεων, παρουσιάσεων, ταξιδιών και εκδηλώσεων για Ελλάδα και εξωτερικό.
  • Διαχείριση και αρχειοθέτηση φυσικών και ψηφιακών και Διοικητικών εγγράφων, διατηρώντας τα αρχεία ενημερωμένα και προσβάσιμα.
  • Παρακολούθηση επικοινωνιών, σύνταξη αναφορών, briefing υλικών και επικοινωνία με τρίτα μέρη.
  • Συνεργασία με εσωτερικές ομάδες, συνεργάτες και εξωτερικούς συμβούλους.
  • Οργάνωση και υποστήριξη της καθημερινής λειτουργίας της Διοίκησης και του γραφείου
  • Διαχείριση αλληλογραφίας και εμπιστευτικών εγγράφων της Διοίκησης
  • Επικοινωνία με συνεργάτες, πελάτες και δημόσιες υπηρεσίες για διεκπεραίωση θεμάτων
  • Οργάνωση γραφείου και διασφάλιση της ομαλής καθημερινής λειτουργίας
  • Χειρισμός και βασική υποστήριξη γραφειακών συστημάτων και εξοπλισμού (εκτυπωτές, scanners, τηλεδιασκέψεις κ.ά.)

Απαραίτητα Προσόντα

ΣΠΟΥΔΕΣ & ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ

  • Ελάχιστη αποδεδειγμένη προϋπηρεσία 4+ ετών σε παρόμοια θέση Διοικητικής υποστήριξης (σε ρόλο Executive ή PersonalAssistant)
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
  • Εξαιρετική ικανότητα διαχείρισης χρόνου και προτεραιοτήτων.
  • Απόλυτη εχεμύθεια, επαγγελματικό ήθος και διακριτικότητα.
  • Άριστη γνώση Ελληνικών και Αγγλικών σε γραπτό και προφορικό λόγο.
  • Τεχνολογικήεπάρκεια σε Microsoft Office, Google Suite
  • Άριστες οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες.
  • Ικανότητα ταυτόχρονης διαχείρισης πολλαπλών εργασιών.

Παροχές

  • Συνεχής εξέλιξη και εκπαίδευση
  • Σταθερό και ανταγωνιστικό περιβάλλον
  • Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
  • Διαμορφώνουμε έναν καλύτερο κόσμο

Προωθούμε ένα μέλλον Αειφορίας με ολοκληρωμένες και έξυπνες λύσεις που ξεχωρίζουν για την Ευελιξία και την Αποτελεσματικότητα τους. Με βάση την Ακεραιότητα, καλλιεργούμε μια κουλτούρα Σεβασμού και Συμπερίληψης χτίζοντας μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες και τους ανθρώπους μας.

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.