ΙΔΙΩΤΙΚΌ Ιατρείο με έδρα την ΑΘΗΝΑ με οργανωμένη reception και τηλεφωνικό κέντρο, αναζητά νέα υπάλληλο, Διοικητικό-Νοσηλευτικό Προσωπικό για Καλωσόρισμα, Εξυπηρέτηση Ασθενών, Τηλεφωνικό Κέντρο/ Γραμματεία: διαχείριση ραντεβού και αιτημάτων πελατών, δια ζώσης Ενημέρωσης Πελατών και Πωλήσεις, για κάλυψη νέας θέσης εργασίας με πλήρη ετήσια απασχόληση.
Περιγραφή Θέσης
- Οργάνωση και Διαχείριση Εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων τηλεφωνικού κέντρου/ Γραμματείας
- Λήψη και κατάλληλη καταγραφή/επιβεβαίωση
- Ραντεβού Ασθενών (τηλέφωνο & e-mail), με τήρηση διαδικασιών, ώστε να διασφαλίζεται η κατάλληλη εξυπηρέτηση κάθε πελάτη
- Έκδοση παραστατικών με ενημέρωση Ιστορικό Ασθενών C.R.M. (Customer Relationship Management)