Η
ICAP Outsourcing Solutions με ισχυρή παρουσία στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη με περισσότερους από 2.800 άρτια καταρτισμένους εργαζόμενους, σύγχρονες υποδομές, στρατηγικές συμμαχίες με κορυφαίες παγκόσμιες εταιρείες και παροχή ενός ευρέως φάσματος υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και καινοτομίας σε Οργανισμούς και Εταιρείες όλων των επιχειρηματικών κλάδων, αναζητά υποψήφιο για την θέση του
Customer Care Team Leader στο Contact Center στις νέες εγκαταστάσεις της, στην πόλη των
Ιωαννίνων.
Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου σημείωμα και γίνε μέλος της δυναμικής ομάδας της
ICAP Outsourcing Solutions ώστε, να αναπτύξεις τις δεξιότητες σου και να εξελιχθείς επαγγελματικά σε ένα αναπτυσσόμενο εργασιακό περιβάλλον στοχεύοντας σε προοπτικές εξέλιξης.
Αρμοδιότητες:- Συντονισμός και έλεγχος των μελών της ομάδας για την επίτευξη των στόχων της παραγωγής
- Διαχείριση, καθοδήγηση και εκπαίδευση της ομάδας
- Παρακολούθηση KPI’s, σχεδιασμός προτάσεων και ενεργειών απαραίτητων για την επίτευξή τους
- Οργάνωση των δραστηριοτήτων της παραγωγής και συνεχής παρότρυνση των μελών της ομάδας
- Αξιολόγηση αναγκών και σχεδιασμός εξατομικευμένων στρατηγικών ανάπτυξης της ομάδας, προωθώντας την επαγγελματική εξέλιξη και την ικανοποίηση στον χώρο εργασίας.