Ο/Η υποψήφιος/α θα
αναλάβει την ανάπτυξη και τη διαχείριση πελατολογίου, προσφέροντας
ολοκληρωμένες λύσεις και συμβουλευτική υποστήριξη σε προϊόντα και υπηρεσίες
ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου.
Κύριες Αρμοδιότητες
- Επικοινωνία μέσω
τηλεφώνου με νέους και υφιστάμενους πελάτες, με στόχο την έγκυρη και σωστή
ενημέρωσή τους.
- Καταγραφή και ανάλυση αναγκών πελατών και πρόταση κατάλληλων
λύσεων, ανάλογα με το προφίλ τους.
- Ενεργή προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.
- Δημιουργία και διατήρηση σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες.
Ωράριο Εργασίας
Μερική απασχόληση 4 ωρών ημερησίως.
Ευέλικτο ωράριο (πρωινό ή απογευματινό).
Πενθήμερη εργασία.