Η ICAP Recruitment Solutions είναι μέρος της ICAP, του μεγαλύτερου Παρόχου Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Με περισσότερο από 45 χρόνια εμπειρίας, εξειδικευόμαστε στην αξιολόγηση και επιλογή αποφοίτων και νέων στελεχών για Ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις σε όλους τους κλάδους της οικονομίας.
Για λογαριασμό εταιρείας παροχής υπηρεσιών, κυρίαρχης στο χώρο της, με παρουσία σε Ελλάδα και εξωτερικό, αναζητείται:
Σύμβουλος Εξυπηρέτησης Πελατών (Ref. 5851/CSR/RS/GR)
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση εισερχόμενων επικοινωνιών με πελάτες μέσω τηλεφώνου, email, βιντεοκλήσεων
- Ικανότητα αναγνώρισης των αιτημάτων των πελατών με στόχο την αποτελεσματική και γρήγορη εξυπηρέτησή τους
- Επίλυση προβλημάτων σε 1ο επίπεδο όπως ήπιων τεχνικών θεμάτων, εκπαίδευσης και πλοήγησης στα προϊόντα της εταιρείας
- Καταγραφή και προώθηση εξειδικευμένων αιτημάτων των πελατών στα αρμόδια τμήματα προς επίλυση
- Παρακολούθηση των αιτημάτων και ενημέρωση των πελατών σχετικά με την εξέλιξη του αιτήματός τους
- Διασφάλιση ότι όλα τα αιτήματα των πελατών εξυπηρετούνται με σεβασμό στον πελάτη και σύμφωνα με την προτεραιότητά τους
- Καθημερινός έλεγχος, διαχείριση πελατών και ενημέρωση του CRM βάσει των διαδικασιών της εταιρείας
- Συνεργασία και επικοινωνία με τις υπόλοιπες Διευθύνσεις για τη συλλογή πληροφοριών με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη
- Συμμετοχή στα έργα του Customer Care
- Ανταπόκριση στους ποιοτικούς και ποσοτικούς στόχους της εταιρείας