Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

3/12/2021

Σύμβουλος Εξυπηρέτησης Πελατών

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ)

Περιγραφή

Η ICAP Recruitment Solutions είναι μέρος της ICAP, του μεγαλύτερου Παρόχου Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Με περισσότερο από 45 χρόνια εμπειρίας, εξειδικευόμαστε στην αξιολόγηση και επιλογή αποφοίτων και νέων στελεχών για Ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις σε όλους τους κλάδους της οικονομίας.

Για λογαριασμό εταιρείας παροχής υπηρεσιών, κυρίαρχης στο χώρο της, με παρουσία σε Ελλάδα και εξωτερικό, αναζητείται:


Σύμβουλος Εξυπηρέτησης Πελατών (Ref. 5851/CSR/RS/GR)


Κύριες Αρμοδιότητες:
  • Διαχείριση εισερχόμενων επικοινωνιών με πελάτες μέσω τηλεφώνου, email, βιντεοκλήσεων
  • Ικανότητα αναγνώρισης των αιτημάτων των πελατών με στόχο την αποτελεσματική και γρήγορη εξυπηρέτησή τους
  • Επίλυση προβλημάτων σε 1ο επίπεδο όπως ήπιων τεχνικών θεμάτων, εκπαίδευσης και πλοήγησης στα προϊόντα της εταιρείας
  • Καταγραφή και προώθηση εξειδικευμένων αιτημάτων των πελατών στα αρμόδια τμήματα προς επίλυση
  • Παρακολούθηση των αιτημάτων και ενημέρωση των πελατών σχετικά με την εξέλιξη του αιτήματός τους
  • Διασφάλιση ότι όλα τα αιτήματα των πελατών εξυπηρετούνται με σεβασμό στον πελάτη και σύμφωνα με την προτεραιότητά τους
  • Καθημερινός έλεγχος, διαχείριση πελατών και ενημέρωση του CRM βάσει των διαδικασιών της εταιρείας
  • Συνεργασία και επικοινωνία με τις υπόλοιπες Διευθύνσεις για τη συλλογή πληροφοριών με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη
  • Συμμετοχή στα έργα του Customer Care
  • Ανταπόκριση στους ποιοτικούς και ποσοτικούς στόχους της εταιρείας

Απαραίτητα Προσόντα

Απαιτούμενα Προσόντα /Δεξιότητες:
  • Σπουδές ιδανικά με κατεύθυνση το Marketing
  • Εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Άριστο επίπεδο γραφής και ομιλίας Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας. Επιπλέον ξένη γλώσσα θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα.
  • Πολύ καλή γνώση του Office και ιδίως του Excel
  • Εξαιρετικές δεξιότητες χειρισμού τηλεφωνικών επαφών και ενεργητικής ακρόασης
  • Εξοικείωση με συστήματα και πρακτικές CRM (εμπειρία σε CRM Microsoft Dynamics θα εκτιμηθεί)
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση και ικανότητα προσαρμογής της ανταπόκρισης σε διάφορα είδη πελατών
  • Εξαιρετική δεξιότητα στην επικοινωνία και τις παρουσιάσεις
  • Ικανότητα ταυτόχρονης εκτέλεσης εργασιών, ορισμού προτεραιοτήτων και αποτελεσματικής διαχείρισης του χρόνου
  • Επαγγελματισμός, υπευθυνότητα, ψυχραιμία και αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων
  • Διάθεση για προσωπική ανάπτυξη και εξέλιξη

Παροχές

Η εταιρεία προσφέρει:
  • Ανταγωνιστικό Πακέτο Αποδοχών που περιλαμβάνει και ετήσιο Bonus απόδοσης
  • Ιδιωτικό Πρόγραμμα Ασφάλισης
  • Άριστο Εργασιακό Περιβάλλον
  • Ευκαιρίες Εκπαίδευσης
  • Δυνατότητα τηλεργασίας
  • Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης σε μια δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρεία

Σε όλες τις επαφές θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.