Η DigiDocX είναι μία εμπορική εταιρία η
οποία δραστηριοποιείται στον τομέα της Σύγχρονης Τεχνολογίας. Συνιστά τον
επίσημο αντιπρόσωπο της Xerox Hellas για την Κεντρική & Δυτική Μακεδονία. Κύρια δραστηριότητα της αποτελεί η αντιπροσώπευση,
αγορά πώληση και εκμίσθωση των προϊόντων της Xerox Hellas που
αφορούν σε μηχανήματα, συστήματα, λύσεις και υπηρεσίες παραγωγής και
διαχείρισης εγγράφων, ενώ ταυτόχρονα εμπορεύεται και laptops, computers και
accessories της Dell ως επίσημος συνεργάτης της. Η θέση στο Τμήμα Πωλήσεων της εταιρίας, προσφέρει
μια ευκαιρία δυναμικής επαγγελματικής εξέλιξης και δυνατότητα πρόσβασης σε
σύγχρονα εργαλεία και λύσεις που καλύπτουν τις σύγχρονες επιχειρηματικές
ανάγκες.
Αρμοδιότητες Θέσης (περιοδεύων πωλητής):
- H διατήρηση και η
επέκταση του πελατολογίου, με σκοπό την επίτευξη των στόχων πωλήσεων,
σύμφωνα με την εμπορική στρατηγική της εταιρίας.
- Προγραμματισμός και
υλοποίηση επισκέψεων σε νέους και παλιούς πελάτες μας.
- Η διεκπεραίωση και η υλοποίηση
των παραγγελιών. (Customer Care)
- Η
προσήλωση στους στόχους της εταιρίας
- Η καλή επικοινωνία με τα
υπόλοιπα τμήματα της εταιρείας
- Η τήρηση αρχείων και
κλήσεων/επισκέψεων, προς τους πελάτες της
εταιρείας
- Η πιθανή αντιμετώπιση
παραπόνων έτσι ώστε να διαφυλάσσεται η καλή εικόνα της επιχείρησης& η ικανοποίηση του πελάτη