Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
15/4/2024

Administration Support

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΑΕΙ)

Περιγραφή

Η εταιρεία Break Even Consulting αποτελεί μια κορυφαία τεχνική μελετητική – συμβουλευτική Εταιρεία, γνωστή για την ικανότητά της να δίνει λύσεις σε σύνθετα προβλήματα, μέσω της μεταφοράς γνώσης και τεχνολογίας σε ένα ευρύ πεδίο εφαρμογής.

Συγκριτικό της πλεονέκτημα είναι η πολυετής εμπειρία των στελεχών της στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε τομείς αιχμής του ελληνικού παραγωγικού οικοσυστήματος, καθώς και η υψηλή κατάρτιση και προσήλωσή τους σε μια εύρωστη διεπιστημονικότητα.

Οι μελετητικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες που παρέχει απαντούν στις ανάγκες των πελατών της, εφαρμόζοντας μια ολιστική προσέγγιση, η οποία εκκινεί από τον σχεδιασμό και την υλοποίηση έργων, έως τη διαχείριση και την ένταξή τους σε εθνικά και ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά εργαλεία.

Αρμοδιότητες :
  • Απαντά και ανακατευθύνει τηλεφωνικές κλήσεις
  • Οργανώνει και προγραμματίζει ραντεβού
  • Προγραμματίζει συναντήσεις και κρατάει λεπτομερείς σημειώσεις
  • Συντάσσει και διανέμει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σημειώματα αλληλογραφίας, επιστολές και φόρμες
  • Βοηθά στην εκπόνηση τακτικών εκθέσεων
  • Αναπτύσσει και διατηρεί ένα σύστημα αρχειοθέτησης
  • Ενημερώνει και διατηρεί τις πολιτικές και τις διαδικασίες γραφείου
  • Παραγγέλνει είδη γραφείου και κάνει έρευνα για νέες συμφωνίες και προμηθευτές
  • Τηρεί καταλόγους επαφών
  • Κανονίζει τα ταξίδια
  • Υποβάλλει και εναρμονίζει τις εκθέσεις δαπανών
  • Παρέχει γενική υποστήριξη στους επισκέπτες
  • Ενεργεί ως σημείο επαφής για εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες
  • Συνεργάζεται με εκτελεστικούς και ανώτερους διοικητικούς βοηθούς για να διαχειριστεί αιτήματα και ερωτήματα από τα ανώτερα στελέχη

Απαραίτητα Προσόντα

  • Αποδεδειγμένη εμπειρία ως Administrative Assistant, Virtual Assistant ή διοικητικός βοηθός γραφείου
  • Γνώση συστημάτων και διαδικασιών διαχείρισης γραφείου
  • Βασικές γνώσεις εξοπλισμού γραφείου, όπως εκτυπωτές και συσκευές φαξ
  • Άριστη γνώση MS Office (ειδικότερα MS Excel και MS PowerPoint)
  • Εξαιρετικές δεξιότητες διαχείρισης χρόνου και ικανότητα αξιολόγησης της προτεραιότητας εργασιών
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
  • Άριστες δεξιότητες προφορικής και γραπτής επικοινωνίας
  • Καλές οργανωτικές δεξιότητες με δυνατότητα ταυτόχρονης εκτέλεσης πολλαπλών εργασιών
  • Απολυτήριο λυκείου, επιπλέον προσόντα ως Administrative Assistant ή γραμματέας είναι πλεονέκτημα

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ανάλογο των χρόνων εμπειρίας.
  • Ομαδικό Ασφαλιστήριο
  • Ιατροφαρμακευτική περίθαλψη
  • Δυνατότητα απόκτησης εμπειρίας σε ευρύ φάσμα έργων
  • Σταθερό, ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον με δυνατότητες εξέλιξης
  • Φιλική εργασιακή ατμόσφαιρα
  • Παροχή εξόδων μετακίνησης σε περίπτωση επαγγελματικών ταξιδιών

Σε περίπτωση που θεωρείς ότι η παραπάνω θέση σου ταιριάζει, τότε περιμένουμε την αίτησή σου!

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.
Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.