Ξενοδοχειακός όμιλος στη Σιθωνία Χαλκιδικής, ζητά να προσλάβει F&B Manager για τη σεζόν 2019.
Ο/Η υποψήφιος/α που θα ενταχθεί στην ομάδα μας, θα αναλάβει τον συντονισμό των εστιατορίων, των μπαρ και της κουζίνας, σε όλα τα ξενοδοχεία του Ομίλου. Σκοπός είναι αφενός η ομοιογένεια των παρεχόμενων υπηρεσιών στα ξενοδοχεία μας (ανάλογα με το βαθμό των αστεριών) και αφετέρου, η αύξηση των πωλήσεων μέσω του γαστρονομικού τουρισμού των θεματικών εστιατορίων του Ομίλου.
Περιγραφή θέσης / Καθήκοντα
-
Συντονίζει την λειτουργία της κουζίνας, των εστιατορίων και των μπαρ όλων των ξενοδοχείων του Ομίλου
-
Τηρεί τον προϋπολογισμό του τμήματος
-
Παρακολουθεί και βελτιώνει του οικονομικούς στόχους των τμημάτων
-
Προβαίνει σε εισηγήσεις για προμήθεια σχετικού εξοπλισμού, αφού έχει προηγηθεί έρευνα αγοράς
-
Μεριμνά για τη συντήρηση και τη σωστή χρήση του εξοπλισμού
-
Ενημερώνεται διαρκώς για τις νέες τάσεις, τα νέα προϊόντα και τον ανταγωνισμό
-
Βελτιώνει συνεχώς τις διαδικασίες των τμημάτων και συντάσσει προτάσεις για την αναβάθμιση των υπηρεσιών
-
Χειρίζεται με ευγένεια, αμεσότητα και επαγγελματισμό τις επιθυμίες των επισκεπτών (customercare)
-
Σε συνεργασία με άλλα τμήματα, συντονίζει τις διαδικασίες για την διακόσμηση των εστιατορίων και των μπαρ των ξενοδοχείων του Ομίλου
-
Σε συνεργασία με τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού προσλαμβάνει, οργανώνει, εκπαιδεύει, επιβλέπει και αξιολογεί το προσωπικό των τμημάτων της ευθύνης του
-
Αξιολογεί τις ανάγκες της ομάδας και βοηθά στην ανάπτυξη καριέρας του κάθε μέλους της ξεχωριστά μέσα από την καθοδήγηση, την εκπαίδευση και την ανάπτυξη των εταιρικών αξιών
-
Αναπτύσσει ενεργά στην ομάδα του τη γνώση για τη γαστρονομία και το κρασί
-
Μεταφέρει το πάθος για την δουλειά του στην ομάδα του
-
Κάνει παρουσίαση του Ομίλου σε όλα τα νέα μέλη της ομάδας του ώστε να γνωρίζουν την ευρύτερη ομάδα στην οποία έχουν ενταχθεί
-
Δημιουργεί ευχάριστο κλίμα εργασίας για την ομάδα του με έμφαση στα κίνητρα και την ομαδική εργασία
-
Προγραμματίζει και υλοποιεί συσκέψεις μεταξύ της ομάδας ώστε να προβλεφθούν ή να λυθούν τυχόν παρεξηγήσεις
-
Ενδυναμώνει την ομάδα
-
Εξασφαλίζει στα μέλη της ομάδας τη συμμόρφωση με τον Κώδικα Δεοντολογίας και τα Πρότυπα, όπως καθορίζονται στο εγχειρίδιο του Ομίλου
-
Προωθεί τις υπηρεσίες και τα προϊόντα του ξενοδοχείου
-
Δημιουργεί εξατομικευμένες εμπειρίες