Ζητούνται υποψήφιοι/ες για δύο ξεχωριστές θέσεις σε
εταιρεία παροχής online
υπηρεσιών στις γλώσσες Αγγλικά – Ελληνικά, περιοχή κέντρο Θεσσαλονίκης. Η μία
θέση αφορά ένταξη στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και η δεύτερη για το τμήμα
Επίλυσης Προβλημάτων.
Θέσεις εργασίας μερικής ή πλήρους απασχόλησης (6-8 ώρες) με
υβριδικό πρόγραμμα. Οι
υποψήφιοι/ες θα εργαστούν ως part-time (4ωρο) τον πρώτο
μήνα (3-4 εβδομάδες) για τη βασική εκπαίδευση στη λειτουργία της ιστοσελίδας
μας και όλες τις γραμματειακές αρμοδιότητες που αφορούν την εξυπηρέτηση πελατών
και την επίλυση προβλημάτων. Έπειτα, η εργασία αποσκοπεί σε full-time απασχόληση σε
πενθήμερη βάση. Η εκπαίδευση πραγματοποιείται επί πληρωμή από την πρώτη ημέρα
και μετά την βασική εκπαίδευση παρέχεται δυνατότητα εργασίας από το σπίτι.
Αρμοδιότητες Θέσης Εξυπηρέτησης Πελατών:
Eξυπηρέτηση
πελατών μέσω email,
τηλεφώνου και chat
Διαχείριση
λειτουργιών πλατφόρμας και ηλεκτρονικών πληρωμών
Εργασία σε πενθήμερη βάση (συμπεριλαμβανομένων 2 Σαββάτων
το μήνα υποχρεωτικά με ρεπό μέσα στην εβδομάδα).
Αρμοδιότητες Θέσης Επίλυσης Προβλημάτων:
Διαχείριση
λειτουργιών πλατφόρμας και ηλεκτρονικών πληρωμών
Διαχείριση
υποθέσεων σε τμήμα επίλυσης προβλημάτων και επικοινωνία με πελάτες μέσω email.
*Η προσφερόμενη θέση εργασίας δεν αναφέρεται στην υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου.
ΟΧΙ ΑΣΚΟΠΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΕΛΕΓΞΤΕ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΙΑΣ!
*Η επισύναψη συνοδευτικής επιστολής με μία περιγραφή για τον εαυτό σας και την εμπειρία σας εκτός από το βιογραφικό σας θα εκτιμηθεί και θα προτιμηθεί κατά την επιλογή των υποψηφίων. Προηγούμενη εμπειρία σε αντίστοιχη θέση θα ληφθεί επίσης υπόψη.