Εταιρεία στον τομέα παροχής υπηρεσιών HR με έδρα στην Αθήνα, αναζητά στέλεχος για τη στελέχωση θέσης HR Call Center Agent.
Περιγραφή Θέσης
- Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων με στόχο την εξυπηρέτηση αιτημάτων εργαζομένων και πελατών της εταιρείας
- Επικοινωνία με εργαζόμενους και πελάτες μέσω διαφόρων καναλιών (τηλέφωνο, e-mail)
- Χρήση ιδιωτικών και δημοσίων Πληροφοριακών Συστημάτων (HRM, ΕΡΓΑΝΗ, κτλ) ως εργαλεία άντλησης πληροφορίας και περάτωσης αιτημάτων
- Data Entry πληροφοριών κατά περίπτωση