Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

1/9/2022

Customer Service Officer

Διοίκηση Επιχειρήσεων - HR - Στελέχη

Πόλη ΑΘΗΝΑ ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΑΕΙ)

Περιγραφή

Η εταιρεία Mellon Technologies επιθυμεί να προσλάβει για λογαριασμό μεγάλου Χρηματοπιστωτικού Οργανισμού στις εγκαταστάσεις του στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας:

Customer Service Officer

Κύριες αρμοδιότητες:

• Λήψη, αξιολόγηση και διαχείριση έγγραφων αιτημάτων πελατών
• Σύνταξη έγγραφων απαντητικών κειμένων
• Τήρηση βασικών δεικτών απόδοσης (KPIs) του τμήματος
• Επίτευξη ημερήσιων στόχων παραγωγικότητας
• Διασφάλιση της τήρησης των πολιτικών και διαδικασιών της εταιρείας

Απαραίτητα Προσόντα


• Επαγγελματική εμπειρία 1-2 έτη στον τομέα του Customer Service ή των Operations κατά προτίμηση σε Χρηματοπιστωτικό Οργανισμό
• Γνώση δανειακών/ καρτικών προϊόντων
• Πτυχίο ανώτατου εκπαιδευτικού ιδρύματος κατεύθυνση Οικονομικά/Χρηματοικονομικά, Τραπεζική ή Διοίκηση Επιχειρήσεων
• Μεταπτυχιακές σπουδές θα θεωρηθούν επιπρόσθετο προσόν
 

Απαραίτητες επαγγελματικές δεξιότητες:


• Άριστες δεξιότητες επικοινωνίας σε γραπτό και προφορικό λόγο
• Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη
• Ικανότητα εργασίας σε ομάδα και ανάπτυξη συνεργειών
• Προσαρμοστικότητα και ευελιξία στην αντιμετώπιση διαφορετικών αναγκών
• Δεξιότητες οργάνωσης εργασίας και διαχείρισης χρόνου/ τήρησης προθεσμιών
• Πολύ καλή γνώση MS Office
• Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Δομημένο πρόγραμμα εκπαίδευσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων
  • Ευκαιρίες προσωπικής και επαγγελματικής εξέλιξης