Το Contact Center, μέλος του Ομίλου ICAP Outsourcing Solutions , με ηγετική θέση στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών και μακροχρόνια πορεία, αναζητά υποψηφίους για τη θέση του υπάλληλου εξυπηρέτησης εισερχόμενων κλήσεων για λογαριασμό της εταιρείας ηλεκτρικής ενέργειας ΖΕΝΙΘ (6ωρο ή 8ωρο) στο contact center της στην Καλλιθέα.
Αρμοδιότητες- Τηλεφωνική υποστήριξη και εξυπηρέτηση πελατών
- Διαχείριση αιτημάτων μέσω εισερχόμενων κλήσεων
- Καταχώρηση στοιχείων και αιτημάτων πελατών
- Διαχείριση παραπόνων