Εταιρία με αντικείμενο εργασιών την παροχή λογιστικών, εργατικών και φορολογικών υπηρεσιών σε πελάτες της, αναζητά Υποψήφιο/α για τη στελέχωση του τμήματος HR της εταιρείας.
Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης.
Aρμοδιότητες:
- Επεξεργασία και ηλεκτρονική υποβολή όλων των εντύπων που χρειάζονται για την νόμιμη και εμπρόθεσμη υποβολή των προσλήψεων, αποχωρήσεων και καταγγελιών σύμβασης, αλλαγής μισθών, υπερωριών, τροποποίησης ωραρίου κτλ. (ΕΡΓΑΝΗ)
- Υποστήριξη σε όλο το φάσμα της έκδοσης της μισθοδοσίας / διαχείριση συμβάσεων
- Αρχειοθέτηση, καταχώρηση αδειών, τηλεφωνική επικοινωνία κλπ
- Διαχείριση όλων των τύπων αδειών
- Παρακολούθηση Βιβλίου Αδειών
- Παρακολούθηση ασθενειών
- Διενέργεια σεναρίων προϋπολογισμών
- Συμπλήρωση των απαιτούμενων δικαιολογητικών και αποστολής τους μέσω διαδικτύου, σε περίπτωση συμμετοχής σε επιδοτούμενα προγράμματα και σεμινάρια (ΛΑΕΚ)
- Υποστήριξη σε όλο το φάσμα της έκδοσης της μισθοδοσίας