Ζητειται Υπευθυνος Διαχειρισης και Εξυπηρετησης Πελατων απο το Ξενοδοχειο Καψαλιανα στο Ρεθυμνο.
Διαχειριση τηλεφωνικης επικοινωνιας με πελατες και παροχη πληροφοριων
Καταχωρηση και διαχειριση πληροφοριων οπως στοιχεια επικοινωνιας, mails κ.α
Παροχη πληροφοριων στους πελατες και ενημερωση σχετικα με εκδρομες, την περιοχη, δραστηριοτητες κ.α
Συνοδεια πελατων στα δωματια και ελεγχος δωματιων πριν την αφιξη του πελατη προς αποφυγη παραπονων
Τιμολόγηση και καταχωρηση πληρωμων
Check in & Check out, Συντονισμος αφιξεων πελατων εντος και εκτος ωραριου λειτουργιας της υποδοχης
Συνεχης επικοινωνια και συντονισμος με τμημα καθαριοτητας, τμημα πωλησεων και συντηρησης
Παρακολούθηση υπολοίπων - εισπράξεις πελατών
Συντονισμός με τα υπολοιπα τμηματα, ελεγχος προμηθειων, ορθη διαχειριση προυπολογισμου προμηθειων
Αποτελεσματική διαχείριση των καταστάσεων και άμεση εξεύρεση λύσεων
Πωλησεις δωματιων, προιοντων και υπηρεσιων