Περιγραφή
• Διασφάλιση ομαλής λειτουργίας της ρεσεψιόν (Check-in/ out, Πληρωμές, τακτοποίηση περιοχής, λήψη συμβολαίων, ανακατεύθυνση εισερχομένων κλήσεων και email, λήψη συμβολαίων ή πακέτων και διανομή τους).
• Τιμολόγηση παροχών υπηρεσιών στο πρόγραμμα prosvasis go (παρέχεται εκπαίδευση).
• Λεπτομερής γνώση των παροχών των καταλυμάτων και ενημέρωση επισκεπτών.
• Προετοιμασία μηνιαίων αναφορών εσόδων/ εξόδων και δαπανών προς τους συνεργάτες.
• Επίβλεψη τήρησης προτύπων υγείας και ασφάλειας , ασφαλούς περιβάλλοντος για τους εργαζομένους καθώς και γνώση πρόσφατων κανονισμών υγείας και ασφαλείας.
• Αξιολόγηση και επανεξέταση rating πελατών.
• Παροχή Ι.Χ από την εταιρεία για μεταφορά κλινοσκεπασμάτων από και προς τα διαμερίσματα.
• 5νθήμερη εργασία.
Απαραίτητα Προσόντα
• Πτυχίο ΙΕΚ/ ΤΕΙ/ ΑΕΙ κατεύθυνσης Τουριστικών Επαγγελμάτων ή Διοίκησης Επιχειρήσεων.
• Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση τουλάχιστον 2 ετών.
• Εμπειρία και εξοικείωση με Online booking πλατφόρμες (Booking, Airbnb κλπ).
• Άριστη γνώση MS Office.
• Άριστη γνώση Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας σε γραπτό και προφορικό λόγο. Επιπλέον ξένη γλώσσα θα εκτιμηθεί (Γερμανικά, Σέρβικα, Βουλγάρικα).
• Κάτοχος διπλώματος Ι.Χ.
• Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άντρες.