Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

29/03/2024

Λογιστής/Λογίστρια (Accountant)

Λογιστήριο - Οικονομική Διεύθυνση

Πόλη ΠΥΛΑΙΑ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ)

Περιγραφή

Η Φορολογιστική και Συμβουλευτική εταιρία A.TL.AS Consulting IKE αναζητά δραστήριους και θετικούς ανθρώπους για να στελεχώσει το Τμήμα Λογιστηρίου.

Αρμοδιότητες ρόλου – θέσης εργασίας:
  • Καθημερινή καταχώριση σε βιβλία γ’ κατηγορίας και έλεγχος παραστατικών.
  • Παρακολούθηση τραπεζικών κινήσεων, ταμειακής κίνησης και έκδοση εντολών πληρωμής.
  • Εγγραφές στα λογιστικά βιβλία για πληρωμές, εισπράξεις, υποχρεώσεις και απαιτήσεις.
  • Καθημερινή διαχείριση ERP (Epsilonet).
  • Αρχειοθέτηση παραστατικών.
  • Συμφωνία πελατών – προμηθευτών.
  • Προετοιμασία ημερήσιων, μηνιαίων και ετήσιων αναφορών για τη προς ενημέρωση της διοίκησης και των πελατών.
  • Συμμετοχή στην κατάρτιση των οικονομικών καταστάσεων.
  • Συνεργασία με τα μέλη της ομάδας του λογιστηρίου για την επίτευξη ημερήσιων, εβδομαδιαίων και μηνιαίων στόχων.
  • Συμμετοχή στην κατάρτιση φορολογικών δηλώσεων και εντύπων.
  • Διεκπεραίωση εργασιών και επικοινωνία με δημόσιες υπηρεσίες (ΔΟΥ, ΕΦΚΑ, ΓΕΜΗ κτλ.).

Απαραίτητα Προσόντα

  • Απόφοιτος ΤΕΙ/ΑΕΙ λογιστικής κατεύθυνσης.
  • Επιθυμητή εμπειρία από 3 έως 7 ετών σε θέση λογιστηρίου με ανάλογα καθήκοντα.
  • Εμπειρία στην χρήση δημόσιων ιστοσελίδων (ΕΦΚΑ & GSIS).
  • Άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος (Α ή Β τάξης).
  • Πολύ καλή γνώση αγγλικών και ευχέρεια στην χρήση της γλώσσας τόσο και γραπτό όσο και προφορικό λόγο καθημερινά.
  • Πολύ καλή γνώση χρήσης Η/Υ, Word, Excel, PowerPoint.
  • Επιθυμητή η κατοχή μεταφορικού μέσου.
  • Επιθυμητή η εμπειρία στην λογιστική γνώση διαχείρισης επενδυτικών προγραμμάτων
  • Ικανότητα να οργανώνει σωστά τον χρόνο και τις εργασίες με μεθοδικότητα, να διαχειρίζεται αποτελεσματικά την πίεση και να τηρεί τις εσωτερικές διαδικασίες της εταιρίας.
  • Ικανότητα να δίνει έμφαση στη λεπτομέρεια και να δεσμεύεται για την ολοκλήρωση των εργασιών του.
Απαραίτητες δεξιότητες:
  • Να έχει άριστες επικοινωνιακές ικανότητες, να μπορεί να εξυπηρετεί το πελατολόγιο στην ελληνική και αγγλική γλώσσα.
  • Ικανότητα έξυπνης διαχείρισης και εξυπηρέτησης του πελατολογίου της εταιρίας.
  • Άτομο ευγενικό και πρόθυμο να εργαστεί μακροπρόθεσμα στην εταιρία
  • Άτομο που να μπορεί να εργαστεί σε ομάδα και να εξελιχθεί μέσα σε αυτήν με ευγενή άμιλλα.
  • Ικανότητα να διαβάζει νόμους και εγκυκλίους και να εφαρμόζει αυτούς στην καθημερινότητα.
  • Ικανότητα προγραμματισμού, τηρήσεως προθεσμιών και απόδοσης υψηλής ποιότητας στην παροχή υπηρεσιών.
  • Ικανότητα να εφαρμόζει εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα στη διαχείριση της πληροφορίας.
  • Προϋπηρεσία σε λογιστικό γραφείο/φορολογιστική εταιρεία θα ληφθεί σοβαρά υπόψη

Παροχές

  • Πακέτο αποδοχών με πλάνο ανταμοιβών και ωφελημάτων πλέον του συμφωνημένου μισθού.
  • Εξαιρετικές συνθήκες εργασίας σε ένα σύγχρονο και μοντέρνο περιβάλλον εργασίας.
  • Απεριόριστη πρόσβαση στην ανώνυμη Γραμμής ψυχολογικής υποστήριξης συνεργατών.
  • Επαφή με διεθνές πελατολόγιο και εξοικείωση με τα διεθνή οικονομικά και το διεθνές επιχειρείν.
  • Παροχή συμβουλευτικής για την εξέλιξη του ρόλου του κάθε στελέχους.
  • Προοπτικές εξέλιξης μέσα στην εταιρία.
  • Συνεχής εκπαίδευση τόσο σε επαγγελματικές όσο και προσωπικές δεξιότητες.
  • Δυνατότητα συμμετοχής σε συνέδρια εσωτερικού και εξωτερικού.
Παρακαλούμε πολύ η αποστολή των βιογραφικών να γίνεται εφόσον πληρούνται τα απαιτούμενα προσόντα.

Πρόσκληση σε συνέντευξη:

Για όλους όσοι αποστέλλουν το βιογραφικό τους τηρείται απόλυτη εχεμύθεια και μυστικότητα. Πρόσκληση σε συνέντευξη γίνεται στα άτομα που τηρούν τις προδιαγραφές του εκάστοτε ρόλου – θέσης εργασίας ή συναφή ρόλο - θέση εργασίας στην εταιρία.

www.atlasconsulting.gr