Έχεις γνώσεις Πληροφορικής ή Τηλεπικοινωνιών ; Έχεις άνεση στην επικοινωνία, σου αρέσει να εξυπηρετείς και να προσφέρεις λύσεις; Μπορείς τώρα να αξιοποιήσεις και να εξελίξεις τις γνώσεις και τις ικανότητές σου ως:
Στέλεχος Τεχνικής Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών
Εάν σε ενθουσιάζει η ιδέα ενός σύγχρονου και δυναμικού περιβάλλοντος με προοπτικές εξέλιξης σε μια από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρίες τηλεπικοινωνιών, εάν λατρεύεις τον χώρο της Πληροφορικής και των Τηλεπικοινωνιών, στείλε μας τώρα το βιογραφικό σου και άδραξε την ευκαιρία που σου δίνεται να γίνεις μέλος της 360 Connect, θυγατρικής εταιρίας της VODAFONE.
Ποιες θα είναι οι αρμοδιότητές σου:
- Τεχνική υποστήριξη Business πελατών
- Καταγραφή αιτημάτων & διαδικασιών εντός του CRM προγράμματος
- Έλεγχος εύρυθμης λειτουργίας συνδεσιμότητας εταιρικών πελατών
- Επίλυση τεχνικών αιτημάτων σε πρώτο χρόνο
- Follow up πελατών για εκκρεμότητες ανοιχτών υποθέσεων σε διαδικασία επίλυσης