Ο/Η Branch Coordinator είναι το πρώτο σημείο επαφής του πελάτη με την εταιρεία μας. Τα βασικά καθήκοντα ενός/μίας Branch coordinator περιλαμβάνουν την υποστήριξη του πελατολογίου του Κέντρου Ακοής, διασφαλίζοντας την πληρότητα του προγράμματος των Ειδικών με ραντεβού. Υπεύθυνος/η για την δημιουργία επικοινωνιακών σχέσεων με την τοπική αγορά, την διατήρηση της σωστής εικόνας του Κέντρου Ακοής, καθώς και για τη συνεχή βελτίωση των σχέσεων της εταιρίας με υπάρχοντες ή δυνητικούς πελάτες.
Κύριες Αρμοδιότητες
- Υποδοχή και εξυπηρέτηση επισκεπτών σύμφωνα με τα προγραμματισμένα ραντεβού και τις εξατομικευμένες ανάγκες τους
- Παρακολούθηση της ορθής εφαρμογής των διαδικασιών και των εσωτερικών πρωτοκόλλων, με στόχο την ποιοτική ολοκλήρωσή τους
- Τήρηση και επικαιροποίηση αρχείων και αναφορών προς τη διοίκηση
- Συνεργασία με το τμήμα Marketing για την υλοποίηση στοχευμένων ενεργειών ευαισθητοποίησης της κοινότητας σχετικά με τις δυσκολίες ακοής
- Ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης με την τοπική κοινωνία με σκοπό την ενδεχόμενη συνεργαρία
- Δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες και αύξηση του πελατολογίου μέσω συστάσεων
- Διαχείριση τηλεφωνικών επικοινωνιών (εξερχόμενων και εισερχόμενων) με επαγγελματισμό με σκοπό την διαρκή υποστήριξη των υπάρχοντων και δυνητικών πελατών
- Παροχή βασικής τεχνικής υποστήριξης στους πελάτες, όταν αυτό είναι εφικτό και απαραίτητο