Η
ICAP Employment Solutions, μέλος του ομίλου
ICAP OUTSOURCING SOLUTIONS, αναζητά για λογαριασμό της της 360 Connect, θυγατρικής εταιρίας του ομίλου
VODAFONE, στελέχη για τον ρόλο του
Inbound Call Center Agent, που θα εργάζονται στις εγκαταστάσεις της Vodafone.
Αρμοδιότητες: - Εξυπηρέτηση υπάρχοντος πελατολογίου με σκοπό τη διαχείριση κατανόηση και καταγραφή αιτημάτων καθώς και για την πλήρη παροχή πληροφοριών για θέματα λογαριασμών (ανάλυση-επεξήγηση).
- Διατήρηση σχέσης εμπιστοσύνης και καλής συνεργασίας βασισμένων σε μια πελατοκεντρική προσέγγιση και προσωπική επικοινωνία με τον εκάστοτε πελάτη
- Συστηματική καταγραφή πληροφοριών και επιμελημένη τήρηση αρχείου
- Ανανέωση συμβολαίων συνδρομητών