Ζητείται υπάλληλος που θα απασχοληθεί στο τμήμα Μάρκετινγκ μεγάλης εταιρείας στον τομέα της υγείας, στην ανατολική Θεσσαλονίκη.
Ο κύριος σκοπός της θέσης είναι η ανάπτυξη, εκτέλεση και παρακολούθηση προγραμμάτων μάρκετινγκ σε διάφορα κανάλια.
Αρμοδιότητες
- Media Ads: Αναπτύσσει, προγραμματίζει και βελτιστοποιεί διαφημίσεις σε όλα τα κύρια ψηφιακά κανάλια, όπως η Αναζήτηση/Εμφάνιση Google, το Facebook, το Instagram, το YouTube, το Twitter, το TikTok και το LinkedIn.
- Content Marketing: Προγραμματίζει, παρακολουθεί και ανεβάζει περιεχόμενο μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, Twitter, TikTok & LinkedIn) σύμφωνα με το μηνιαίο πρόγραμμα περιεχομένου που προτείνει ο προϊστάμενος του τμήματος Μάρκετινγκ.
- Παρακολουθεί την εκτέλεση και τη βελτιστοποίηση των paid search, των διαφημιστικών καμπανιών και του μάρκετινγκ περιεχομένου για την ενίσχυση της απόκτησης νέων ασθενών, της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας, της δημιουργίας επισκεψιμότητας, των conversions και των σχετικών KPIs.
- Αναλύει και συγκρίνει στρατηγικές μάρκετινγκ του διεθνούς και τοπικού ανταγωνισμού.
- Παρακολουθεί την εγχώρια και τις διεθνείς αγορές και τις τάσεις για να εντοπίσει ευκαιρίες ανάπτυξης για την εταιρεία.
- Λειτουργεί ως άμεσο σημείο επαφής ως προς την απόδοση, τις γνώσεις και τη στρατηγική για την επίτευξη των εταιρικών στόχων σχετικά με τους δυνητικούς πελάτες και τις πωλήσεις.
- Reporting: Αναπτύσσει συγκεντρωτικές αναφορές αναλύοντας πληροφορίες από εργαλεία web analytics. Παρέχει ακριβείς αναφορές και αναλύσεις στη διοίκηση της εταιρείας για να αποδείξει την αποτελεσματική απόδοση της διαφημιστικής δαπάνης (RoAS) και τη δημιουργία δυνητικών πελατών.
- Συμβάλλει στην επέκταση της βάσης πελατών.
- Συνεργάζεται καθημερινά με τη διεύθυνση και το προσωπικό της Κλινικής, τη διαφήμιση, τα μέσα ενημέρωσης και εξωτερικούς συνεργάτες.