Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
8/4/2024

Υπάλληλος Τμήματος Πιστωτικού Ελέγχου (Junior Credit Controller)

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΜΑΡΟΥΣΙ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ)

Περιγραφή

Η Optimal HR Group, για λογαριασμό πελάτη της, εταιρίας Εμπορίας Πετρελαιοειδών Προϊόντων, αναζητά Υπάλληλο Τμήματος Πιστωτικού Ελέγχου (Junior Credit Controller) για τα κεντρικά γραφεία της στο Μαρούσι.

Αποστολή:


Έλεγχος υπολοίπων των πελατών, έτσι ώστε να διασφαλίζεται η αποτελεσματική εφαρμογή της πιστωτικής πολιτικής της Εμπορίας και η αποτελεσματική λειτουργία των πωλήσεων μέσα στους εγκεκριμένους πιστωτικούς όρους συνεργασίας.


Βασικές Αρμοδιότητες:


1) Αποδεσμεύσεις
- Έλεγχος και ανάλυση πελάτη μέσω εντύπου δεσμευμένης παραγγελίας
- Έλεγχος εμβασμάτων, κράτηση καρτών-πιστωτικών
- Επικοινωνία - Ενημέρωση πελάτη για εκκρεμότητες στο λογαριασμό του

2) Αξιόγραφα
- Μετά από αίτημα πωλήσεων ή υποστήριξης πωλήσεων μέσω BPM (ή μέσω email όπου δεν είναι εφικτό) και την ανάλογη έγκριση για μετάθεση-αντικατάσταση-επιστροφή επιταγών, έλεγχος και προώθηση σε συνεργαζόμενα τμήματα, έλεγχος τακτοποίησης αιτήματος.
- Μετά από αίτημα πωλήσεων ή υποστήριξης πωλήσεων μέσω email για παράταση-αντικατάσταση-επιστροφή συναλλαγματικών που αφορούν δόσεις αποπληρωμής εμπορευματικής ή διακανονισμού, έλεγχος – έγκριση, προώθηση σε συνεργαζόμενα τμήματα, έλεγχος τακτοποίησης αιτήματος.
3) Καταχωρήσεις πιστωτικών όρων
- Καταχωρήσεις πιστωτικών όρων μετά από την ενημέρωση ολοκλήρωσης ελέγχου ΣΕΣ.
- Καταχωρήσεις πιστωτικών όρων που αφορά στους πελάτες χωρίς εξασφάλιση και σύμβαση.
- Αλλαγές πιστωτικών όρων που αφορούν στις συνθήκες αποδέσμευσης (πιστωτικό όριο, οδηγίες πληρωμής).

4) Πιστωτικά - Κάρτες
- Ενημέρωση λίστας πιστωτικών όσον αφορά τη χρήση τους, ενημέρωση Δικτύου, Υποστήριξης Πωλήσεων και λογιστηρίου για μεταφορές
- Αποστολή στο λογιστήριο για μεταφορές, ενημέρωση Δικτύου και Υποστήριξης Πωλήσεων
- Λίστα έκδοσης Καρτών, όσον αφορά τη χρήση τους, ενημέρωση Δικτύου, Υποστήριξης Πωλήσεων και λογιστηρίου για μεταφορές
5) Διακανονισμοί – Εμπορευματικές πιστώσεις
- Μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου συμβάσεων από το αρμόδιο τμήμα, αποστέλλει στο λογιστήριο το «χτίσιμο» των εγκεκριμένων διακανονισμών, εμπορευματικών πιστώσεων καθώς και δόσεων εισροών-εκροών
- Παρακολούθηση αποπληρωμών και μέσω των αποδεσμεύσεων.

Ελάχιστα Τυπικά Προσόντα:

• Πτυχίο ΤΕΙ/ ΑΕΙ οικονομικής/λογιστικής κατεύθυνσης
• Έως 2 έτη σχετική επαγγελματική εμπειρία
• Λογιστικές γνώσεις
• Γνώση MS Office

Δεξιότητες:

• Ομαδικότητα & Συνεργασία
• Διαπραγματεύσεις
• Ανάλυση στοιχείων
• Ακρίβεια & Ταχύτητα
• Εστίαση στην εξυπηρέτηση του πελάτη
• Πρωτοβουλία
• Ικανότητες προγραμματισμού & οργάνωσης
• Δημιουργία αποτελεσματικών διαπροσωπικών σχέσεων

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.