Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
25/04/2024

Customer Support Account Manager

Τηλεφωνικές Υπηρεσίες

Πόλη ΑΘΗΝΑ ΒΟΡΕΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Η εταιρεία Mellon Technologies αναζητά για λογαριασμό μεγάλου παρόχου ο οποίος δραστηριοποιείται στον κλάδο της ενέργειας έναν Customer Support Account Manager, υπεύθυνο για την εποπτεία, διαχείριση και καθοδήγηση της ομάδας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.

Κύριες Αρμοδιότητες:

• Εποπτεία και διαχείριση της ομάδας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
• Καθοδήγηση και ανάπτυξη του προσωπικού για την επίτευξη των KPIs και των στόχων ποιότητας της εξυπηρέτησης
• Ανάλυση αναφορών KPIs για την αξιολόγηση της απόδοσης της ομάδας. Ανάπτυξη και διαχείριση στρατηγικών σχεδίων που βελτιώνουν την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
• Επικοινωνία με τους εξωτερικούς συνεργάτες για την αντιμετώπιση προβλημάτων και βελτίωση της συνεργασίας
• Συμμετοχή στον προγραμματισμό βαρδιών βάσει πρόβλεψης και γενική επίβλεψη της βάρδιας και των συστημάτων διαχείρισης (ενημέρωση τμημάτων για προβλήματα εφαρμογών που επηρεάζουν την εισερχόμενη και την εξερχόμενη κίνηση)
• Προσαρμογή στις αλλαγές των εργασιών και των προτεραιοτήτων αναπτύσσοντας διαδικασίες για την βελτίωση του τηλεφωνικού κέντρου και των KPIs. Συμμετοχή στο recruiting σε συνεργασία με το HR του εξωτερικού συνεργάτη

Απαραίτητα Προσόντα

• Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ .
• Γνώσεις Η/Υ, M/Office, Outlook, Αγγλικής γλώσσας (Lower)
• Εμπειρία τουλάχιστον 1 έτους σε διοίκηση ομάδας εξυπηρέτησης πελάτη (Team leader/Supervisor)
• Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση (account manager/supervisor) 2 ετών σε έργα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης ενέργειας

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.