Η εταιρεία Mellon Technologies αναζητά για λογαριασμό μεγάλου παρόχου ο οποίος δραστηριοποιείται στον κλάδο της ενέργειας έναν Customer Support Account Manager, υπεύθυνο για την εποπτεία, διαχείριση και καθοδήγηση της ομάδας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.
Κύριες Αρμοδιότητες:
• Εποπτεία και διαχείριση της ομάδας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
• Καθοδήγηση και ανάπτυξη του προσωπικού για την επίτευξη των KPIs και των στόχων ποιότητας της εξυπηρέτησης
• Ανάλυση αναφορών KPIs για την αξιολόγηση της απόδοσης της ομάδας. Ανάπτυξη και διαχείριση στρατηγικών σχεδίων που βελτιώνουν την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
• Επικοινωνία με τους εξωτερικούς συνεργάτες για την αντιμετώπιση προβλημάτων και βελτίωση της συνεργασίας
• Συμμετοχή στον προγραμματισμό βαρδιών βάσει πρόβλεψης και γενική επίβλεψη της βάρδιας και των συστημάτων διαχείρισης (ενημέρωση τμημάτων για προβλήματα εφαρμογών που επηρεάζουν την εισερχόμενη και την εξερχόμενη κίνηση)
• Προσαρμογή στις αλλαγές των εργασιών και των προτεραιοτήτων αναπτύσσοντας διαδικασίες για την βελτίωση του τηλεφωνικού κέντρου και των KPIs. Συμμετοχή στο recruiting σε συνεργασία με το HR του εξωτερικού συνεργάτη