Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

06/03/2024

Σύμβουλοι Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών

Τηλεφωνικές Υπηρεσίες

Πόλη ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Έχεις εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών και σου αρέσει η τεχνολογία;
Είσαι έτοιμος να κάνεις το επόμενο βήμα και να εξελιχθείς στο τομέα της τεχνολογίας;

Η ManpowerGroup Greece, αναζητά για λογαριασμό πελάτη της, Συμβούλους Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών.

Ο πελάτης μας αποτελεί έναν από τους πιο καταξιωμένους και επώνυμους ομίλους στο χώρο του, με ηγετική θέση στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών Contact Center.

📌 Τοποθεσία: Αθήνα
📍 Εργασιακό μοντέλο: Δια ζώσης/Υβριδικό
🖋️ Θα απευθύνεσαι σε: Customer Service Supervisor

Με τι θα ασχοληθώ;
Ως Σύμβουλος Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών, θα είσαι υπεύθυνος για την ανάλυση και διάγνωση των τεχνικών προβλημάτων των πελατών και την καθοδήγηση τους ως προς τη βέλτιστη επίλυση τους.

Πιο συγκεκριμένα:

  • Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων με σκοπό την παροχή τεχνικής υποστήριξης υφιστάμενου πελατολογίου (φυσικών προσώπων & εμπόρων).
  • Παροχή σωστών πληροφοριών και πρακτικών λύσεων σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρίας.
  • Συνεργασία με άλλα μέλη της τεχνικής ομάδας
  • Ικανοποίηση των αιτημάτων των πελατών σύμφωνα με τις διαδικασίες της εταιρίας.

Τι χρειάζεται να έχεις:

  • Απολυτήριο ΑΕΙ/ΤΕΙ/Λυκείου
  • Ανάλογη επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον 6 μηνών σε τηλεφωνικό κέντρο
  • Ευχέρεια στη χρήση Η/Υ (Ms Office)
  • Καλή χρήση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας
  • Εμπειρία και ευχέρεια στην τεχνική υποστήριξη
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες & Πελατοκεντρική αντίληψη
  • Δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενες βάρδιες

Πακέτο Αποδοχών και Benefits:

✔️ Σταθερός μηνιαίος μισθός και ένταξη στις εταιρικές παροχές & προνόμια
📖 Συνεχής εκπαίδευση & καθοδήγηση
🌟 Ευκαιρίες επαγγελματικής ανέλιξης

👥 Διαδικασία Αξιολόγησης:

  • Εάν ενδιαφέρεσαι για τον ρόλο, μη διστάσεις να υποβάλεις την αίτηση σου απευθείας. Οι σύμβουλοι μας θα επικοινωνήσουν με τους υποψηφίους που πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις, για τον συντονισμό μιας συνέντευξης.
  • Όσον αφορά τα επόμενα βήματα, θα υπάρξουν άλλες 2 συνεντεύξεις με τον πελάτη, είτε από κοντά είτε online.