Βασική αρμοδιότητα αποτελεί η διασφάλιση της πληρότητας και της ορθότητας του συνόλου των λογιστικών εγγραφών της εταιρείας και η διαχείριση των οικονομικών θεμάτων.
Περιλαμβάνει τον προσδιορισμό της οικονομικής κατάστασης μέσα από την ανάπτυξη και την υλοποίηση συστημάτων συλλογής, ανάλυσης, επαλήθευσης και αναφοράς πληροφοριών.
Αρμοδιότητες
- Άνοιγμα φακέλου πώλησης μηχανήματος, αρχικό δελτίο συμφωνίας και παρακολούθηση τήρησης συμφωνίας του πελάτη, εκταμίευσης δανείου και λοιπών συμφωνητικών εγγράφων.
- Στενή παρακολούθηση για την ορθή διαδικασία με την ύπαρξη συμφωνητικών όπου απαιτείται για την αγορά μεταχειρισμένου μηχανήματος, εταιρικού δανεισμού, ακύρωση συμφωνίας, συναλλαγών ολοκλήρωσης ιδίας συμμετοχής του πελάτη.
- Επικοινωνία με τις τράπεζες όπου απαιτείται
- Επικοινωνία με τους μελετητές
- Δημιουργία εγγράφων για την έκδοση απαλλακτικού, δελτίου ταξινόμησης, έκδοσης δελτίου για πινακίδες και αποστολή των σχετικών εγγράφων στους πελάτες
- Έκδοση τιμολογίων πωλήσεων των μηχανημάτων
- Έκδοση ασφαλιστήριου συμβολαίου μεταφοράς μηχανημάτων στον τόπο παράδοσης
- Εύρεση μεταφορικών εταιριών και συντονισμός μεταφοράς των μηχανημάτων
- Παρακολούθηση προμηθειών Αντιπροσώπων και Πωλητών
- Αυτοτιμολόγηση για πληρωμή προμηθειών αντιπροσώπων
- Παρακολούθηση Φακέλων Συνεργείου- -Επισκέψεις Τεχνικών
- Έκδοση τιμολογίων εργασιών Συνεργείου και παροχής υπηρεσιών
- Δημιουργία αρχείου εκκρεμοτήτων