Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

03/07/2025

Υπάλληλος Αποθήκης & Υποστήριξης Γραφείου

Logistics - Αποθήκη - Μεταφορές

Πόλη ΛΑΔΑΔΙΚΑ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση | Μερική απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

Περιγραφή

Περιγραφή Θέσης

Αναζητούμε ένα δυναμικό, εργατικό και φιλόδοξο άτομο για να ενταχθεί στην ομάδα μας στον χώρο της χονδρικής πώλησης. Η θέση αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για νέους υποψηφίους που επιθυμούν να ξεκινήσουν την καριέρα τους σε ένα οργανωμένο περιβάλλον, αποκτώντας πολύπλευρη εμπειρία στις λειτουργίες μιας επιχείρησης.

Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας ποιοτικά προϊόντα, άμεση εξυπηρέτηση και μια συνολική θετική εμπειρία.

Ως Υπάλληλος Αποθήκης & Υποστήριξης Γραφείου, θα είστε ο πυλώνας της αποδοτικότητας στην αποθήκη μας και ταυτόχρονα θα παρέχετε πολύτιμη υποστήριξη στις διοικητικές μας λειτουργίες. Εάν σας χαρακτηρίζει η συνέπεια, η ακρίβεια και η δίψα για μάθηση και εξέλιξη, τότε θέλουμε να σας γνωρίσουμε.

Περιμένουμε το βιογραφικό σας και μια σύντομη εισαγωγή γιατί θεωρείτε ότι είστε το κατάλληλο άτομο για τη θέση. 

Αρμοδιότητες:

Διαχείριση Αποθήκης:

  • Παραλαβή και τακτοποίηση εισερχόμενων εμπορευμάτων.
  • Προετοιμασία, συσκευασία (picking-packing) και διαχείριση αποστολών παραγγελιών χονδρικής.
  • Έλεγχος, διαχείριση και διενέργεια απογραφών αποθεμάτων για τη διασφάλιση της ακρίβειας.
  • Επικοινωνία με συνεργαζόμενες μεταφορικές για οργάνωση παραλαβών / παραδόσεων. 
  • Διασφάλιση της καθαριότητας, της τάξης και της οργάνωσης του χώρου της αποθήκης.
  • Διαχείριση τυχόν επιστροφών/αλλαγών προϊόντων.
  • Διαχείρηση και προετοιμασία αποστολής δειγμάτων.
  • Μικρές διανομές εντός κέντρου. 

Υποστήριξη Γραφείου:

  • Βασική καταχώρηση και αρχειοθέτηση λογιστικών/διοικητικών παραστατικών.
  • Υποστήριξη στις διαδικασίες αγορών, για παραγγελίες και παρακολουθήσεις αποθεμάτων.
  • Διεκπεραίωση βασικών γραμματειακών εργασιών και διαχείριση τηλεφωνικής επικοινωνίας / αλληλογραφίας.
  • Συνεργασία με την ομάδα για την ομαλή λειτουργία των παραδόσεων και της γενικής υποστήριξης για την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών.

Απαραίτητα Προσόντα

Απαραίτητα Προσόντα & Δεξιότητες:

  • Προϋπηρεσία σε θέση αποθήκης ή παρόμοια θέση θα εκτιμηθεί, αλλά δεν είναι απαραίτητη αν υπάρχει διάθεση για μάθηση.
  • Βασικές γνώσεις Η/Υ (MS Office, ιδίως Excel) και άνεση στη χρήση λογισμικού.
  • Άριστη αντίληψη αριθμών και δεδομένων, με προσοχή στη λεπτομέρεια.
  • Ευχέρεια επικοινωνίας και ομαδικό πνεύμα.
  • Υπευθυνότητα, ακεραιότητα, συνέπεια και οργανωτικές ικανότητες.
  • Προσαρμοστικότητα σε ένα δυναμικό περιβάλλον και διάθεση για ανάληψη πολλαπλών αρμοδιοτήτων.
  • Όρεξη για μάθηση και εξέλιξη σε διαφορετικούς τομείς της επιχείρησης.

Θα εκτιμηθούν Επιπλέον:

  • Γνώση ή εμπειρία σε συστήματα ERP/λογιστικής διαχείρισης/eshop.
  • Προϋπηρεσία σε περιβάλλον χονδρικής ή/και ηλεκτρονικού εμπορίου.

Παροχές

  • Σταθερό και υποστηρικτικό εργασιακό περιβάλλον.
  • Αποδοχές αναλόγων προσόντων και εμπειρίας.
  • Ολοκληρωμένη εκπαίδευση και καθοδήγηση.
  • Ευχάριστο κλίμα και ομαδικό πνεύμα.
  • Σύγχρονο περιβάλλον εργασίας.

Ώρες απασχόλησης: 4ωρη, 6ωρη ή 8ωρη, με ευελιξία και προσαρμογή στον όγκο εργασίας και τις δυνατότητές σου.