Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

6/6/2023

Υπάλληλος Τμήματος Service Desk (Ορισμένου Χρόνου)

Πωλήσεις Λιανικής - Merchandising

Πόλη ΝΙΚΑΙΑ ΛΑΡΙΣΑΣ | ΛΑΡΙΣΑ
Απασχόληση Μερική απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Έχουμε ένα κοινό όραμα στην ΙΚΕΑ: να βοηθούμε τους πελάτες μας να απολαμβάνουν μια καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι. Δίνουμε μεγάλη σημασία στο όραμά μας.

Όλοι εμείς επιλέγουμε να εργαζόμαστε στην ΙΚΕΑ γιατί μοιραζόμαστε μια μοναδική εταιρική κουλτούρα και αξίες. Είμαστε παθιασμένοι με τη δουλειά μας, εργαζόμαστε συλλογικά με ενθουσιασμό, εξερευνούμε και βρίσκουμε καλύτερους τρόπους για να προχωρήσουμε. Αναγνωρίζουμε τις προσπάθειες που καταβάλλουμε σε καθημερινή βάση και γιορτάζουμε τις επιτυχίες μας!

Έχεις πάθος για το χώρο του επίπλου και την αγορά λιανικής; Είσαι χαμογελαστός και ενθουσιώδης; Εργάζεσαι δίνοντας το σωστό παράδειγμα; Στοχεύεις στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη; Θέλεις να εκφράζεις νέες, τολμηρές ιδέες και να γίνεσαι καλύτερος καθημερινά; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Για τo Κατάστημα στην Λάρισα, αναζητούμε:

 Υπάλληλο Τμήματος Service Desk 6ωρης Απασχόλησης (Ορισμένου Χρόνου)

(SD_LARS_06/23)


Αναφερόμενος/η στον Υπεύθυνο Εξυπηρέτησης Πελατών, οι κύριες αρμοδιότητές σου είναι να:
  • Διασφαλίζεις την καλύτερη δυνατή εμπειρία πελάτη και έχεις τους πελάτες στο επίκεντρο ως προτεραιότητα
  • Διασφαλίζεις την συμμόρφωση με την πολιτική και τις διαδικασίες της ΙΚΕΑ όσων αφορά της αγορές και το after sales(αρχεία φόρου, επιστροφές/αλλαγές, εγγυήσεις)
  • Διασφαλίζεις πως κάθε παραγγελία έχει ελεγχθεί πριν την παράδοση σε συνεργάτη
  • Έχεις άριστη γνώση του ισχύοντος τιμοκαταλόγου για τους πελάτες και τις αντίστοιχες εκπτώσεις για την ΙΚΕΑ και τους συνεργάτες
  • Είσαι ενημερωμένος για τις υπηρεσίες της ΙΚΕΑ και τις τιμολογιακές ζώνες όπως και για τις εξαιρέσεις τους
  • Μπορείς να κλείσεις μια υπηρεσία στην θέση προτίμησης και μπορείς να την επεξεργαστείς πριν την πληρωμή
  • Μπορείς να ολοκληρώσεις μια πληρωμή και να εκδόσεις παραστατικά παροχής υπηρεσιών
  • Είσαι ενημερωμένος για την πολιτική επιστροφών και εγγυήσεων που συνδέονται με τις υπηρεσίες και χρειάζονται για το after sales και τον κανονισμό GDPR που σχετίζονται με αυτά τα έγγραφα
  • Υλοποιείς και βελτιώνεις τις ενέργειες Pulse CX & 4 Axes δεικτών
  • Βοηθάς και υποστηρίζεις τους συναδέλφους όταν είναι απαραίτητο, συνεισφέροντας έτσι με θετικό τρόπο στην ενδυνάμωση του ομαδικού πνεύματος και της συνεργασίας

Απαραίτητα Προσόντα

  • Εστίαση στον πελάτη
  • Δυνατότητα εξυπηρέτησης μεγάλου αριθμού πελατών
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Ικανότητα να δουλεύεις υπό πίεση
  • Απολυτήριο Λυκείου
  • Καλή Γνώση Η/Υ (MS Office / Navision / LS Retail)
  • Γνώση Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας

Επιθυμητά Προσόντα:

  • Εμπειρία στην Εξυπηρέτηση Πελατών
  • Εμπειρία στο CRM
  • Εμπειρία στα ταμεία

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
  • Σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχής εκπαίδευση