Καλώς ήρθατε στην Domes!
Η Domes Resorts είναι μία από τις κορυφαίες και πολυβραβευμένες Εταιρείες Φιλοξενίας στην Ελλάδα και μία από τις ταχύτερα ανερχόμενες στην Ευρώπη.
Με παρουσία στην Κρήτη, τα Ιόνια Νησιά, τη Χαλκιδική, τις Κυκλάδες, την Αθήνα και την Πορτογαλία, όλοι οι προορισμοί μας έχουν επιλεγεί ώστε να προσφέρουν εμπνευσμένες ιδέες, και μοναδικές εμπειρίες στον επισκέπτη, μέσω 4 καινοτόμων Brands, αλλά και της συνεργασίας μας με τα μεγαλύτερα Ξενοδοχειακά Brand, όπως της Marriott και της Hilton.
Οι άνθρωποί μας, αποτελούν δομικό συστατικό της επιτυχίας μας. Υποστηρίζουμε τη δύναμη της ομάδας, προσφέροντας σε όλους την ευκαιρία να αναπτυχθούν σε ένα προοδευτικό και καινοτόμο εργασιακό περιβάλλον με πάθος και επιμονή. Η ομαδική εργασία, η ακεραιότητα και η εξέλιξη είναι μόνο ορισμένοι από τους λόγους, που σχεδόν 2000 εργαζόμενοι κάθε χρόνο, εμπιστεύονται το μέλλον τους στη Domes Resorts.
91, Athens Riviera
Αυτή τη στιγμή προσλαμβάνουμε για το νέο μας Glamping and Members Club “91 Athens Riviera”, μια απόλυτη εμπειρία πολυτελούς cabana beach club, που βρίσκεται στην περιοχή της Βούλας στην Αθήνα.
Room Service Attendant
Ο ρόλος:
O υπάλληλος υπηρεσίας δωματίου παρέχει παραγγελίες φαγητού στους επισκέπτες που διαμένουν στο ξενοδοχείο. Μεταξύ των καθηκόντων του/της είναι η λήψη παραγγελιών για την υπηρεσία δωματίου και η μεταφορά των παραγγελιών στο δωμάτιο του επισκέπτη. Απαιτείται η εξοικείωση με το μενού του ξενοδοχείου και η ευαισθητοποίηση σε τυχόν διατροφικούς περιορισμούς που μπορεί να έχει ο/η επισκέπτης μας.
Μερικές από τις αρμοδιότητες:
- Εξυπηρέτηση Επισκεπτών & Διαχείριση Παραπόνων
- Εξασφάλιση της μέγιστης ικανοποίηση των πελατών, ακούγοντας τις ανάγκες τους, για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.
- Διαχείριση παραπόνων πελάτων και άμεση επίλυσή τους.
- Διαχείριση Λειτουργιών
- Λήψη παραγγελιών (φαγητού & ποτού) μέσω τηλεφώνου ή συλλέγοντας την κάρτα παραγγελίας που άφησαν οι επισκέπτες στην πόρτα του δωματίου τους.
- Προετοιμασία του τρόλεϊ που θα χρησιμοποιηθεί για το σερβίρισμα.
- Μεταφορά της παραγγελίας στο δωμάτιο του επισκέπτη και το σερβίρισμα αυτής.
- Περιήγηση στους ορόφους για πιάτα ή τρόλεϊ που άφησαν οι επισκέπτες στους διαδρόμους.
- Συνεργασία με άλλα τμήματα λειτουργίας του Ξενοδοχείου
- Συνεργασία με όλα τα τμήματα λειτουργίας του ξενοδοχείου, για την εξασφάλιση της μέγιστης ικανοποίησης του επισκέπτη.