Η θέση αναφέρεται απευθείας στον Γεν. Διευθυντή και οι αρμοδιότητές αφορούν ως προς την εκπόνηση και υλοποίηση καινοτόμων στρατηγικών marketing, δημοσιότητας και επικοινωνίας που εκπροσωπούν την εταιρική φιλοσοφία.
Ειδικότερα περιλαμβάνουν:
- Σχεδιασμό και υλοποίηση της εταιρικής στρατηγικής marketing, επικοινωνίας και δημοσιότητας.
- Σχεδιασμό και υλοποίηση προωθητικών ενεργειών υφιστάμενων και νέων προϊόντων.
- Διαρκή έρευνα και ανίχνευση του ανταγωνισμού.
- Σχεδιασμό και υλοποίηση ολοκληρωμένων δράσεων προβολής και επικοινωνίας (δελτία τύπου, προωθητικό υλικό, social media).
- Διαρκή βελτίωση της εταιρικής ιστοσελίδας και του περιβάλλοντος του ηλεκτρονικού καταστήματος καθώς και στρατηγικές δράσεων με στόχο την αύξηση των πωλήσεων.
- Ανάλυση και αξιοποίηση δεδομένων και στατιστικών στοιχείων για την εκπόνηση τακτικών εκθέσεων και παρουσιάσεων.
- Σχεδιασμός, επικοινωνία με εξωτερικούς συνεργάτες καθώς και επίβλεψη υλοποίησης εκθεσιακών παρουσιών της εταιρίας.