Ο
Μηχανικός Υποστήριξης Τεχνικών Παρόχων, θα αναλάβει σημαντικό ρόλο στη διαχείριση των υπηρεσιών Wholesale της Vodafone και του δικτύου NGA. Ο ρόλος του εκτελεί δραστηριότητες που αφορούν το δίκτυο NGA, FTTC & FTTH, την τεχνική υποστήριξη, τη διαχείριση ticket των πελατών, την επικοινωνία με άλλους παρόχους, την τεχνική αναβάθμιση καθώς και την αντιμετώπιση προβλημάτων του σταθερού δικτύου NGA.
Η καθημερινότητα σου θα περιλαμβάνει:- Εξασφάλιση έγκαιρης επίλυσης των προβλημάτων των πελατών σύμφωνα με τους στόχους της εταιρείας, εκτίμηση των προβλημάτων και εξασφάλιση ταχείας και εμπεριστατωμένης ανταπόκρισης στα αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
- Προετοιμασία δελτίων αναφορών αντιμετώπισης προβλημάτων προς τη Διοίκηση, καθώς και την παραγωγή και κοινοποίηση δεδομένων σχετικά με την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρονται σε άλλους παρόχους.
- Παρακολούθηση των ζητημάτων με στόχο την επίλυση των εμφανιζόμενων περιπτώσεων, σύμφωνα με τα SLA.
- Υποστήριξη των τεχνικών πεδίου μέσω καθοδήγησης με αποτελεσματικό και υπεύθυνο τρόπο.
- Παροχή υποστήριξης για θέματα πελατών Wholesale, διερευνώντας επίσης και μεταφέροντας, εάν είναι απαραίτητο, τα σφάλματα στα αρμόδια τμήματα.
- Ανάλυση, προετοιμασία και δοκιμή νέων λειτουργιών των συστημάτων IT που απαιτούνται για troubleshooting.